Gratulerer til meg selv! :D

Gratulerer frå Sola

Slenger inn nokre bilder eg fann på pc.
Bra det gjekk bedre på fagprøven enn med denne bilmotoren ;)
Bilde105.jpg
[/IMG]
Bilde085.jpg
[/IMG]
IMG_0473.jpg

Sindre20og20Martin20har20stempelmot.jpg

Nok en gang; Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

Det var leit å måtte tømme garderobeskapet på STS på fredagen,
men jeg er glad for å forlate selskapet med flagget til topps! :)

Fikk også en utrolig flott oppmerksomhet fra mine kollegaer på STS på avslutningen,
en klokke laget i steinen fra gulvet på terminalen på OSL, med en MD80 stolskinne som fot.
Skal laste opp bilde av den senere i dag! :)

Det var jo bra at avslutningen var god!

Nå kan du jo bruke tiden på å øve deg på å hilse, stå i rett, gjøre helt om osv slik at du er forberedt til tida i grønnt!

Giv akt!!

Lt Futt:cool2

Gratulerer :) dette var jo utrolig bra!
Lykke til i millitæret også ;) var også på sesjon for litt siden, men jeg må nok vente et år til

Da møtes vi gjerne "i døren" når jeg dimmer og du har innrullering da, Karen? :)

Og så må jeg laste opp ett bilde til i denne tråden:
0e058714.jpg

- Denne klokken fikk jeg av mine kollegaer da jeg forlot STS på fredagen.
Den er laget av gutta på OSLTN-C, og består av en steinplate fra gulvet på terminalen på OSL, og foten er en del av en stolskinne til en MD80.
Jeg fikk den overrakt under avslutningskaken, og jeg er utrolig rørt over en så flott gave!
Ut i fra teksten som står på den har jeg lagt igjen ett godt inntrykk på STS, og det er ikke vanskelig å ha et strålende humør med så geniale kollegaer! :D
Miljøet vi hadde på STS var helt fantastisk hvor latteren hang svært løst, og det var lett å glede seg til å gå på jobb! :)
Tusen takk for en fantastisk periode!

Og Per Arne - jeg vet du leser dette! ;) - hils alle på "buret" og "kalibrering" fra meg! :D

Gratulerer hjerteligst Speedbird!:) Nydelig klokke var det også, minner meg litt om den min far fikk fra sine gamle kolleger da han ble pensjonist for noen år siden.

Med klokker, kaker og inngraveringer - ville det ikke vært vel så billig å beholde deg i bolaget? ;)

Masse gratulasjoner herifra :D

Du må søke deg til flyteknisk i Forsvaret nå da ;)
Håper også at SAS tar deg inn i varmen igjen etter avtjent verneplikt. de reiseraportene du snekrer ihop er helt utrolig bra skrevet.

Lykke til

S A

Back