Gratulerer til meg selv! :D

Gratulerer så mye med utmerkelsen. Det er kjekt å se personer som uttrykker sin yrkesentusiasme , yrkesstolthet og profesjonalisme.
Det er sjelden vare idag og står som godt eksempel for andre.
Lykke til med yrkestilværelsen din.
Med en slik entusiasme for yrket er du blant dem som har mulighet til å nå langt i en internasjonal bransje.

Gratulerer. Det må være flott å få anerkjennelse for noe man har jobbet hardt med! :nor

Heisann Martin!

Dette har du all grunn til aa vaere stolt av og jeg seder de beste gratulasjoner fra Texas...
3dflags_usatx01-0003a.gif

Naa faar vi jobbe med del II. Fikk du e-mailen min?

Dag

MAS.jpg

Fra dagens papirutgave av Romerikes Blad.. Ser ikke ut som de har fått med seg dette i nettutgaven..

Grattis!
Även om du inte har jobb i dag så är det här verkligen något att sätta upp på CV-t. Jag är imponerad!

Grautlerer så mye. Får håpe at dette vil gjøre det litt lettere å få jobb også. Når den tid kommer.

Se her ja ...

Skaatun har utført en fagprøve i flysystemmekanikerfaget, og i sin lærlingtid var han utplassert ved SAS Technical Service på Gardermoen.

Der har han nå også fått fortsette å jobbe etter endt lærlingtid.

Dette var hyggelig!

Der har han nå også fått fortsette å jobbe etter endt lærlingtid.

Det stemmer vel forsåvidt. Lærlingtiden var vel ferdig i høst, men han er på jobb der i dag.. De skriver ikke noe om hvor lenge etter lærlingtiden han fikk jobbe der..

Og forsiden på http://www.yrke.no/ ;)

Tusen takk for hyggelige kommentarer - det varmer!

Noen få feil er det i artikkelen, men jeg er veldig fornøyd med fremstillingen! :)
Jeg fikk fortsette, ja - men kun til 20 Mars - så i morgen er min siste dag i SAS uniform.
Har fått utrolig mange gratulasjoner i dag, og RB sin papirutgave flyter rundt i hangaren! ;)
Er også kalt inn til møte om ti minutter!

Dag Johnsen:
Jeg har fått mailen (og klokken! :) Send meg en mail med hva jeg skylder i porto),
og jeg svarer deg litt senere i dag - har vært "litt" å gjøre de siste dagene.

Back