Gratulerer til meg selv! :D

Utrolig bra, dette har du fortjent!

Gøy å følge med på din entusiasme for faget på forumet her. Når man elsker det man gjør, er sjansen større for eksepsjonelle resultater. Godt jobbet!

Jeg kjenner jeg rødmer når jeg leser innstillingen til nemnda:
Prøvenemnda sier i sin innstilling, følgende - "I løpet av alle de årene vi har sittet i nemnda, har vi aldri hatt en bedre skikket kandidat. Den avlagte prøven skiller seg helt klart ut i fra de (få) andre som har fått karakteren meget godt bestått. Kandidaten viser svært gode evner innenfor planlegging, gjennomføring og evaluering. Kandidaten viser gode helhetlige kunnskaper i faget, som ligger langt over gjennomsnittet. Dette inkluderer evnen til å sette ting i en større sammenheng.

Ellers er det nå kommet gratulasjoner i hele SAS-systemets internettportal, samt alle info-screens i hele Skandinavia! :cool:

Gratulerer så mye!

Nå er det bare å finne en måte å komme seg fortest mulig ut av Madla og gjøre noe nyttig!

Må bare si at du er Skandinavia kjendis innen flymiljøet nå:D! Stå på!

Enig at vi må starte en underskriftskampanje på at du burde få fortsette som ansatt i SAS:)

Gratulerer så mye Martin, dette var virkelig morro å høre og GUD så fortjent da gitt. :devot:
Håper du kommer deg tilbake til SAS igjen i fremtiden, slik at vi får dine GENIALE tripreport også. Blir kjedelig hvis ikke. :cool:
Framifrå

Gratulerer så mye unge mann!
Så får vi bare håpe for deg og ikke minst SAS at de klarer å fange opp en slik ressurs som deg før du snubler i tilbud fra andre flyselskap ;-)

Gratulerer så mye unge mann!
Så får vi bare håpe for deg og ikke minst SAS at de klarer å fange opp en slik ressurs som deg før du snubler i tilbud fra andre flyselskap ;-)

Han er vel på vei til Houston og "perks which require a passport" før vi aner!! :cool:

Gratulerer!
Du må føle deg helt konge akkurat nå, eller? ;)
Tar av meg hatten, og ønsker deg lykke til fremover!

Han er vel på vei til Houston og "perks which require a passport" før vi aner!! :cool:

Av nysgjerrighet; hvilket arbeidsvisum ville vært aktuelt i et sånt tilfelle, og ville det vært lett å få innenfor det aktuelle fagfeltet?

Dag vil da sponse visum for Speedy... Null stress...

EDIT: Om det er aktuelt, that is.

Last edited:
Back