Jeg tipper vi kan se ganske friske priser der helgen 6-8. desember også siden de skal kjøre raske biler der nede den helgen.
Og jeg som trodde tekst tv var nedlagt faktisk sånn oppriktig. Hyggelig at det fortsatt finnes. God torsdag fra Oslo - her er det på tide å jobbe litt igjen med en kveldsvakt. Fortsatt litt tett i pappen og nesa, men i langt mindre grad enn foregående dager. Får kanskje klaske på meg et munnbind på jobb eller noe sånn for sikkerhetsskyld, selv om jeg neppe er like smittsom nå som tidligere.Har iallefall vært på min lokale COOP Xtra - de har bygget om en stund og det var kake til folket der for å feire at de nå var helt ferdig med ombyggingen. Så det var jo en gledelig overraskelse.
Sjekket det hotellet til Sud wow 1900 AED pr natt, dvs sikkert for billigste romkategori. Men det virker rimelig luksus heh, det er jo over 5k pr natt. Men for den luksusen er det vel kanskje verdt det? Men så har vel kanskje Sud noe status i programmet I guess? Uansett ser jo ut som akkurat det hotellet 24-26 oktober øker prisene til rundt 40k pr natt i følge Google. Må være noe speiselt som skjer da. Men ja misunnelig neida absolutt ikke.
Jeg tipper vi kan se ganske friske priser der helgen 6-8. desember også siden de skal kjøre raske biler der nede den helgen.
Hepp fra 2F på FI204 som flyr tilnærmet vinge mot vinge med FI206 til samme destinasjon; CPH. Stappfull flyplass naturligvis mtp. morgenbølgen (#2, hvis man ser på PLAY som første bølge mellom 06-07). Minimalt med premium følelse før man satt seg på flyet, tross fast track, lounge m.m. - så flyplass-messig ikke verdt det i mine øyne. Får se om flyreisen gjør opp for det[emoji847][emoji41] Så langt definitivt de mest behagelige setene jeg har hatt rumpen på, på flyvning innen Europa (hvis man tenker single aisle fly, A346 mellom LHR-MAD var greit digg også[emoji38]).
Short connection i CPH bør gå fint, og dermed blir det henting i barnehagen, som er årsaken til akkurat denne routingen [emoji3059]
Her i vest er en noe utålmodighet, mye en ikke kan gjøre ennå etter operasjonen. Har MEGET stor medfølelse med SK 384 !! Selv om ligger foran skjemaet (Knut Bjørnsen og Jordsett) er det slitsomt……
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.