God mandag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og snart NRK Stor Oslo på i bakgrunnen. Skal se det finnes arbeidsoppgaver på toppen av byen i dag også…men innimellom oppgavene skal man nok få spist en is:-)

God mandag fra tbanen. Fikk ikke sove noe særlig i natt men må nå på jobb uansett. Så var det det å reise utenom Majorstuen nå som det er stengt der. På denne banen her er det nå mange i gule kjeledresser så de i bygg og anlegg er også tidlig på'n. Ha en fin dag..

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Nok en gang fikk jeg lov til å starte dagen altfor tidlig med en som ikke er utsovet men samtidig nekter mer søvn. Han er heldigvis flink til å ta det igjen på dagen så kanskje en powernap på han far da?

Skal også en tur til byen for MR av en kul på armen. Satser på at det ikke engang kvalifiserer til EBS hos helsevesenet, langt mindre Pandion

God morgen fra Tønsberg stasjon.

All ære til dem som pendler herfra og inn til Oslo. Det er ikke noe for meg, men en mandag i juni, må man overleve når toget enda går, før det tar sommerferie. Hvor mange år tilbake må man for å finne forrige sommer det ikke var noe form for buss for tog på Vestfoldbanen i juli måned?

Artig nok er det Type 70 som står for transporten, det var lenge siden sist for min del og kanskje siste gang? Husker enda når de var nye.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morning fra Asker. Minsten må leveres på sommer SFO, deretter litt kontorering, før jeg tar meg en snartur til Trondheim. Første tur med Link. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Brutal økt på gymmet i dag og formen er nesten klar til torsdagen. St Hans skal feires på godset til Svigers så da blir det kjøkken-fri på meg.

God morgen fra Torshov. Siste uke før ferien. Merker det skal bli bra.

God morgen fra Tønsberg stasjon.

All ære til dem som pendler herfra og inn til Oslo. Det er ikke noe for meg, men en mandag i juni, må man overleve når toget enda går, før det tar sommerferie. Hvor mange år tilbake må man for å finne forrige sommer det ikke var noe form for buss for tog på Vestfoldbanen i juli måned?

Artig nok er det Type 70 som står for transporten, det var lenge siden sist for min del og kanskje siste gang? Husker enda når de var nye.

En del av ekstraavgangene i rushen (RX11) kjøres med de fortsatt

Yes. De går vel fast i 860-serien og 74-sett i 850-serien? Tidligere var det vel omvent og før det 70-sett i alle innsatstog?

God formiddag fra Tananger,
Her har feriemoduset startet for alvor.
Båten skal hentes etter service og bunnsmøring nå og sjøsettes igjen.
Forsøker å få dette til før tordenværet siger inn fra sørvest i dag.
Ha en fin dag.

Phew, skulle "bare" i morgenmøtet kl 08:15. Endelig ferdig med spontant møtemaraton... Fullt trøkk for å slå Statkraft i bygging av Elektrolysør.

Hau hau ..

Allerede 22 grader her og føles verre. Skal bli opp til 38 denne uken, så strømregningen blir stygg denne måneden. Men nå snur sola, så, da kan man vel snart begynne å nynne litt på Jokke’s beste trall.

Blir nok litt forkortet tur i dag. Varmt for berneren. Hun trives best foran vifta, selv her inne hvor det er det er aircon.

Fortsatt ‘rar’ følelse i ben og arm, men førighet og styrke er heldigvis i orden selv om følelsen er ‘off’.

God dag fra favoritthjemmekontoret i St Maxime. Strengt tatt ikke hjemmekontor, bare den daglige drøye times tid med kontorarbeid mens Storsmurfen trener. Men så er det tid for mer bading igjen.

Fy flaaaaate det var deilig å komme frem i går og bare hoppe rett i poolen. Tror vi badet i to timer og så ut som skrukker når vi kom ut.

This is the life.

Ha en like best mandag!

Happy Mandag fra hyttekontoret. Her ble det fartsrekord med henger da nedbøren kom mens jeg hadde sponplater på hengern... f ikke bra...

Ikke så mye å rope hæppi for her i sør i dag.
Overskyet, trusler om regn og liten kuling gjør det til en dårlig St Hans værmessig. Tror båtturen droppes i dag til fordel for å sitte hjemme og sture....

Men bortekontorering har man klart iallefall.
Snart hjemover igjen. Sitter og grubler på det evindelige spørsmålet om hva man skal ha til middag i dag. Synes det bare blir vanskeligere og vanskeligere å finne på noe. Iallefall når man har to glupske tenåringer hjemme og prisene fortsetter å stige.....

Jaja. Er det rart man drikker??

God ettermiddag fra Flytoget. Etter en hektisk dag på kontoret er det bare å hive seg rundt for å sette kursen mot Trondheim. Leverandørmøte på to lokasjoner i morgen. Overnatting ved TRD så ingen store utskeielser i kveld. Transport med SK i dag og retur med DY i morgen. Ha en bedre St.Hans aften[emoji3]

Kveldens flylektyre blir Flynytt #2/25. En artikkel om russisk luftfart vekket interessen, og jammen har selveste KnutW bidratt til artikkelen. Det blir sikkert bra!
fbf4d7c34cfb30fcdcf0582665576bd2.jpg

Dærscken! Det skal ikke mere til enn en kort e-post før man er mer ekspert enn de fleste på sovjetisk luftfart..!

Takk for tips, tror jaggu det bør markeres med en kald øl!

Back