• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tipp topp torsdag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et (enda) hvitere Ris - men vil ikke tro at snøfallet skaper så veldig stort kaos. Snart klar for turen opp til toppen av byen og dagens langdrag - men som heldigvis inneholder kjøttkaker på Frognerseteren til middag. Ha en herlig torsdag - nyt at det nærmer seg helg:-)

Kjøttkaker fra Frognerseteren er jaggu noe jeg misunner deg @EB

God morgen fra Bongo-bo. Innmari God middag i går. Nå venter morgentrim og det vanlige programmet.

Om man skal si noe som har vært litt kjipt her så har det vært at badetrappen ned i havet har vært litt ubrukelig siden det har blåst frisk bris og hint av liten kuling siden vi kom. Men i går kom hotellsjefen bort til oss under middagen og spurte om vi ville låne en av strandvillaene deres på le-siden av øya i morgen. Så da prøver vi det og får samtidig sjekket ut disse. :)

Men nå... kaffe og nøtter. Så burpees. Så bade og daffe. Ha en ekstra best torsdag!

God morgen fra snødekt nedbygget prærie. Kontorering hjemmefra før litt sjåførtjeneste og eksilkontor. Deretter er jeg litt usikker på om det blir hjemmekontor eller bortekontor. Skal vel også finne ut om jeg skal kjøpe meg et Mariott Platinum eller om det er scam. Trenger et kort som gir garantert sen utsjekk rundt om.

Fnate: Du har sikkert skrevet det i en tidligere tråd, men hva heter hotellet dere bor på?

Mornings fra L1 på vei til kontoret. Både egne og andres barn skal kjøres på en tidlig hockeytrening i ettermiddag. Så bør jeg vel bevege skrotten litt selv. Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo. Mindre snø enn hva spåmennene på NRK/YR spådde I går. Så ser ut til at trafikken går som normalt. Straks avreise til Groruddalen. Ellers kikkes det litt på staycation for en kommende bryllupsdag. Ha en herlig torsdag 😀

Morn fra Drammen. Fint påfyll med snø hjemme og alt var brøytet innen man satte seg på sykkelen ned til stasjonen i morges. Nydelig sykkelføre, om man ser bortifra at termometeret viste tosifrede kuldegrader. Mistenker man fyrer i peisen når man kommer hjem, selv om varmen i huset er både smart, fjernstyrt og holdt på plass av TEK17, så er peis kos

God Morgon från Göteborg,

Stora mängder snö i natt. Jag sitter inne med en kopp kaffe, e-mail och spårar mitt bagage från tidigare tur via en air tag. Väskan har snart sett vart enda hörn av Schiphol....

God morgen fra kontoret. Ble en kraftig 10 timers søvn i natt så her er klokken på norsk tid igjen. Har en ganske sterk kjærlighetssorg til US nå og bookingfingeren skjelver.. Blir nok en del måking i dag da Knausen er vel det området i Oslo med mest snø.. Og jeg er faktisk ikke en stor fan av snø annet en visuelt..

God morgen fra kontoret her også. Jeg hadde håpet på mer snø - lengter etter årets første skitur! Kan ta grus-skiene og teste en skogsbilvei tenker jeg. Ellers legger vi over til nytt ERP-system om dagen, det er jo alltid en fest.

God morgen fra kontoret her også. Jeg hadde håpet på mer snø - lengter etter årets første skitur! Kan ta grus-skiene og teste en skogsbilvei tenker jeg. Ellers legger vi over til nytt ERP-system om dagen, det er jo alltid en fest.
Enig - dette var ikke mye rope hurra for. Den 8. januar i fjor var derimot helt kokko snemessig:-)

God morgen fra Santiago. Ikke antydning til snø her, men overraskende nok overskyet og litt lavere temperatur. Deilig med en dags avbrekk fra varmen. Nå stikker straks de siste nyttårsgjestene nordover. Noen ærend, et møte og trening på programmet etter det. Ha en bra dag.

God morgen fra Santiago. Ikke antydning til snø her, men overraskende nok overskyet og litt lavere temperatur. Deilig med en dags avbrekk fra varmen. Nå stikker straks de siste nyttårsgjestene nordover. Noen ærend, et møte og trening på programmet etter det. Ha en bra dag.

Med tanke på at dere har sommer/tidlig høst så er det kanskje ikke så rart?

Buenos dias amigos. En kop friskpresset jordbær smootie er det blevet til her til morgen hjemme ved svigerfamilien. Klokken er blevet 7.47, lokaltid, og jeg ønsker alle en dejlig dag fra Lima :-)

Et dårlig forsøk på ironi... Men når det er sagt; litt snø kan faktisk skimtes på de høyeste fjelltoppene fra stuevinduet.

Aha, type som konter til alle som sier det snør mye?

Her kommer det ikke mye snø akkurat nå, men det har ikke stoppet folk fra å hamstre verre enn før julehandel for 1 - en - dags vinterstorm. Orker ikke hvordan media påvirker folks evne til rasjonell tankegang, helt katastrofe hvordan det har utviklet seg (var en snartur innom butikken for å handle bananer til ungene, det var rene corona-tomme-hyller-tilstander).

Back