Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart opp i Åsen for dagens oppgaver - disse ukene går fortere og fortere - snart helg igjen:-) Men først litt mere kaffe og noen aviser til.

God morgen fra gastro kirurgisk sengepost på Riksen. Jeg har ikke vært på denne posten før, som oftest er det posten 2 etasjer ned jeg pleier å oppholde meg. Formen kjennes etter forholdene bra ut heldigvis. Alle smertene som har plaget meg siste dagene er borte så litt operasjon smerter får en tåle. I dag handler det i grunnen om å få komme seg opp av sengen og få i seg mat.

God morgen fra KL701. KLM har levert bra mat og jovialt crew - og jeg har fått 7 timers søvn. Ikke verst. Nå blir det bra å komme hjem.

God dag fra BKK.

I dag er det Buddha Lent dag og det sies at utesteder er stengt og null alkohol servering. Ja ja, jeg har nå vært her på slike dager tidligere og det har gått seg til. Spent på hvordan det blir i år. Uansett, helgens utflukt er kansellert så jeg bør forlenge hotell oppholdet her jeg er nå og ta helgen som den kommer. Gøy blir det nok

God torsdag fra gjemmekontor i Asker. Benyttet anledningen til å få bestilt noen restauranter i Milano, og om to uker blir det faktisk flyselskap nummer 10 som flys til eller fra Milano. Det er da noe.. Blir vel fort en rapport når den tid kommer :)

God bedring til SK384!

mornings fra kontoret. Litt Teams, litt løping, litt excel, også er vel den dagen over. Ha en fin dag.

Kødderu EB - er det torsdag allerede?? Denne uken gikk fort.. God morgen fra kontoret.. Ni etasjer trapper opp fra garasjen kjennes godt på en gammel mann etter 2000 meter i bassenget. Lurer på om dette skal belønnes med chips og Pinot i kveld. Spareribsen fikk terningkast 6 av "hotellgjestene" og nakkekoteletter er bestilt i dag.

God formiddag fra Forus,

Morgenmøter ferdige , tid for en kaffe her i prosjektet før neste økt med besøk hos en leverandør.
I ettermiddag møte i FMS etterfulgt av Rådsmøte i fylkespartiet i kveld.
Ha en fin dag

G’morgen .. Morgenglade bikkjer driver meg til vannvidd. Men snart blir det ut i mørket.

Kunne godt tenke meg å hilse fra Bangkok jeg også, men siden de trakk feil tall i Viking Lotto i går blir det bare en halvkjedelig god-midt-på-dagen fra det grå sørland.
Føler meg litt uggen i dag så tror jeg skal gå og sove lunsj og håpe på at formen blir litt bedre.

Er det rart jeg drikker?

Kunne godt tenke meg å hilse fra Bangkok jeg også, men siden de trakk feil tall i Viking Lotto i går blir det bare en halvkjedelig god-midt-på-dagen fra det grå sørland.

Nei, men det var jo mine det var meningen de skulle trekke.

God dag fra bortekontoret. Stressolainen her i dag. Snaaaart helg, som skal tilbiringes i ikke mindre enn to konsertlokaler. Det ene har et navn som kan minne om rektum, og i det andre skal det synges om rektum.

Blir bra :)

God ettermiddag fra hjemmekontoret,
pröver ä jobbe litt, men gär sänn passelig. Begge unga er potte tett og hoster som KOLS-pasienter, takk til alle rass-foreldre som sender sine sjuke unger i bhg... Det tok denne gangen 1 uke fra symptom-ende til ny runde i vaskemaskinen av basseluskfökk, neverending story. Hopper nedi excel mens de ser pä Bluey.

Forresten, til dere bilfolks: hva ville dere gjort?
Vi mä enten viderefinansiere Audien, eller kjöpe ny bil, mot ärets slutt. Fortsette med Audi A6 competition (326 hester, men kjört 120,000km og 2021-modell), eller kjöpe en Tiguan Allspace R-line med full utstyrspakke - men ikke leder-sitze, liten dieselmotor (200hester)... Audien koster 2500kr/mnd ä viderefinansiere, Tiguanen koster 5000kr/mnd ä finansiere. What would you do?

Vi mä enten viderefinansiere Audien, eller kjöpe ny bil, mot ärets slutt. Fortsette med Audi A6 competition (326 hester, men kjört 120,000km og 2021-modell), eller kjöpe en Tiguan Allspace R-line med full utstyrspakke - men ikke leder-sitze, liten dieselmotor (200hester)... Audien koster 2500kr/mnd ä viderefinansiere, Tiguanen koster 5000kr/mnd ä finansiere. What would you do?

A6! Mye (morsom) bil igjen der. Tiguan = rullator med 4-hjulstrekk…

God ettermiddag fra hjemmekontoret,
pröver ä jobbe litt, men gär sänn passelig. Begge unga er potte tett og hoster som KOLS-pasienter, takk til alle rass-foreldre som sender sine sjuke unger i bhg... Det tok denne gangen 1 uke fra symptom-ende til ny runde i vaskemaskinen av basseluskfökk, neverending story. Hopper nedi excel mens de ser pä Bluey.

1: Barnehager er noe som utelukkende eksisterer for at ungene skal få ALLE de sykdommene det går an å få. Og når de begynner på skolen er det en ny runde de første par årene.
'
2: Basert på personlig erfaring; Audi er nesten verdens beste bil i sin klasse når de er nye. Så er det noen år hvor de er helt ok, deretter blir de til Auda og nesten verdens dyreste biler å ha på verksted.

Back