God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Flott bilde ! Er dere I Birch Bay elller syd for Fairhaven ? Like flott vær litt lengre syd, en rolig morgen som i grunn er helt greit.

Like ved golfbanen ( Sandy Point).

Frokost på Cedar's ... Yum!!

Last edited:
Fikk ikke han seg dame i Bodø og flyttet nordover? Eller var det bare et kort forhold?

Tror hun dukket opp i senere album også. Hun passet puddelen hans i Belgia, hvis jeg husker rett .. En flyverhelt med puddel .. Litt hmmm.. men OK .. ;)

4c4a492062f218b7e3efbd2f3d9fc573.jpg

Dan Cooper ja[emoji846] Var vel to stykker av de… God aften fra Grønland hvor man nyter en utepils til kr 58,- mens solen senker seg over hustakene her.

Like ved golfbanen ( Sandy Point).

Frokost på Cedar's ... Yum!!

Stilig - synes det var noe kjent med utsikten ;) Fnatrer du fordi 4517 Sucia Drive også ? Vet at noen senere eiere malte !! Over min nydelige Clear Cedar ytterpanel :headbang:headbang

Her liker man Napoli langt bedre enn Sykehus

God kveld fra Denver. Super dag på messe i dag. Men i går kveld var noe av det særere. Litt utpå kvelden i går begynte det å grynte på naborommet. "De pu**r" - tenkte jeg og satte propper i ørene. Fair nok. Alle synes jo det er hyggelig i blant.

Men det tiltok. Noe innmari. Etter hvert med kraftig grynting, etterligning av grisehyl, skriking, "begging for mercy", mer grisehyl. Og kun fra en og (tilsynelatende) samme mannsstemme. Til slutt følte jeg meg litt ubekvem og sa fra i resepsjonen. Bare en ung jente der som ikke helt forstod omfanget. Gav opp. Lydene fortsatte å tilta. Gikk ned i resepsjonen igjen. To eldre gutter denne gangen, som etter å ha ledd seg i hjel sendte opp security til naboen min.

Tror faktisk etter påfølgende krangling og banning, at det kun var en fyr som hadde sex med seg selv på mest mulig besynderlig vis.

Dette er virkelig noe av det underligste jeg har vært med på på hotel. Det høres banalt ut, men lydene, mann... det var 2nd level shit altså. Det varte jo ikke i 1 minutt heller. Vi snakker en time med grisehyl og brøling før vaktene grep inn.

Nå er det straks natta. Skal legge meg kl 21. Så tid for en Hansa på rommet. Ny messedag i morgen. Dette blir bra.

Andy Out

Schlapp av .. Han prøvde nok bare å etterape CV Vance. Alle gode tRumpiser hygger seg på (i) sofaen nåtildags .. ;)

Schlapp av .. Han prøvde nok bare å etterape CV Vance. Alle gode tRumpiser hygger seg på (i) sofaen nåtildags .. ;)

Vance ja. Så klart. Glemte hvor mange premium citzens som er her i landet man strengt tatt er veldig glad i. :)

Back