G'morgen fra Alpharetta, hvor BBJ'en fikk gratis vask i natt. Litt småflom igjen .. faretruende nær toppen av en bro jeg kjører over på skoleveien .. Mer regn nå så må jeg reroute og file ny fliightplan for ettermiddagen.
Katta er iferd med å ikle seg en vinterpels jeg ikke har sett maken til siden vi bodde i Seattle .. tyder på at den globale oppvarmingen holder seg unna i vinter. Dyra vet.
God morgen fra oeya i vest...hvor det ogsa oeser ned.....Beaglen utstyrte seg med Snorkel og Svoemmefoetter for morgen jobbene....og kom soekkvaat inn igjen....fergen til Seattle er ikke paavirket...saa samme flightplan gjelder her....Latte paa hos Blackbird....og en en liten Espresso hos Stella on First ave....
En ny arbeidsdag er delvis avsluttet. Blir vel litt hjemmearbeid utover kvelden...
Har fått ett par spennende prosjekter i hånden for tiden. Noe som passer meg utrolig mye bedre enn det tullet jeg ble lurt til på forsommeren. Så nå er gleden tilbake
Nå blir det å lage litt middag før det blir kvalitetstid med familien.
Jeg fløy DY1017 i dag og om bord i LN-KKZ var det ca. 70 % belegg. Uansett, nydelig høstvær i Oslo - får bare håpe temperaturen kryper litt oppover igjen... Ha en fin dag videre!
God aften fra Mosjøen hvor jeg sitter og snekrer sammen eb aldri så liten "Blå Tur" for et par venner. Gøy
Tar turen fra Mosjøen til Oslo i morgen ettermiddag, så blir det valgets kvaler på fredag: DFDS til Køben eller med Color til Kiel
Alt etter hvor vi går i land får vi ta lørdagen som den kommer, og på søndag returnerer vi hjem, gøy gøy gøy, sikkert mer sliten da enn når vi reiser men med batteriene oppladet og klar for nye utfordringer!
Ellers kan vi melde om et par små blå ute, og heldigvis fyr i ovnen.
Sitter her med høyrearmen gipset fra skulder til fingre. Mandagens joggetur endte med knall og fall og brudd i armen som resultat. Nå venter noen ukers sykemelding og rolige dager fremover.