God Onsdag

Gunnar

ScanFlyer Gold
Er noe rart med det; dagen er over før den egentlig har begynt. I dag er 2 søknader sendt;
- 1 arbeidssøknad
- 1 søknad for å få et "skattenummer". Norsk personnummer er desverre ikke nok på New Zealand... :rolleyes:

... så da blir det spennende å se om jeg får noe å gjøre gjennom sommeren her nede. Håper selvsagt på det beste...

God "morgen" :D

Rart med det. Har også sendt en søknad i dag.
- 1 arbeidssøknad

Nei en får vel finne køya snart tenker jeg. Rart det der med fullført VGS og friår. Eier jo ikke døgnrytme.

God aften fra Minneapolis. Her er det snart bingen foer man har moete i morgen tidlig deretter heim til Chicago via AA.

Morn morn! I dag er bedre enn på lenge, nå er det på tide å få unna en haug med skit som ligger og venter på pulten. :)

-A

God morgen fra Egersund

Her har man fått lov til å sove en extra halvtime idag :) Men nå er det snart tid for å sette seg i bilen slik at man rekker neste tog. 4 grader sa termometert... og man håper på like fint vær som det var på mandag og igår :)

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra en kjølig hovedstad -minus 3 grader... Nå venter en tur innom Tannlegen før det blir filminnspilling i Frognerparken. I ettermiddag blir det tid til en treningsøkt. Ha en flott onsdag!

God morgen fra Lilletorget! Det er en viss forskjell fra Copacabana, må man ha lov til å si, ja. Forbausende frisk, opplagt og våken etter gårsdagens 22-timers reise med Lufthansen og Augsburg.

God morgen - her sier nærmeste flyplass at det er 3 knop fra nord, 16 grader og CAVOK. Det kan stemme godt med egen observasjon. Straks frokost med påfølgende besøk til leiebilfirmaet for litt skikkelig redskap. Deretter blir det å se om dagen kan bringe noe spennende litt mer utenfor allfarvei enn vi allerede er.

God morgon frå Trondheim!

Tilbake i trønderland, og dagen er starta. Varm kaffi og forum, så er eg i gong! ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Oslo. Dagen idag består av besøk på etterstadskole for å titte litt på logostikklinje og reiselivslinje, før t-banen frakter meg hjem til 150 aviser som skal deles ut. Blir muligens en tur til Osl. ikke helt bestemt ennå!

Ha en fortsatt fin dag forumister! :)

Mornings fra Oslo. Klart, fint, men litt for kaldt ute. Nye oppgaver venter på jobb, før det blir å hente skiene mine i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Sandvika,
Nok et flott morgen med det været vi skulle hatt i juli og august!
Fin flight over fjellet i morgentimen med SK4002 og LN-RPX.
Nesten full maskin i dag så det lover godt for inntjeningen til bolaget.
Flomlysene er tent i bakken på Hovden ser jeg så skiføret kan ikke være langt unna.
Det er lenge til neste sommer!
Ha en fin dag forumister.

God morgen fra OSL. Sitter og venter på flyet til BDU. Har akkurat kommet frem med DY605 og LN-KKA. Her var det ikke like fullt som på SK4002, drøyt 80% belegg, med fullt nok siden jeg glemte å stoppe innom en innsjekksautomat, og dermed havnet på 22E. :(

Nå er det winter wonderland neste! Ha en flott høstdag.

God morgon från Uppsala,

Första riktiga snön d.v.s den som stannar på marken har kommit till staden idag. Var lite spännande att cykla mellan alla bilister som ännu inte har fått på sina vinterdäck eftersom det vara relativt halt på vägen.

Idag blir det studier fram till 16 och därefter blir det musik :)
Ha en fin dag forumister!

Hmm, aner jeg en aldri så liten dråpe sarkasme her? :)

Neeeeei - absolutt ikke. Det er ille nok å sitte i midten, og ekstra ille at man burde vite bedre. Vet selv følelsen etter f.eks. å ha satt meg i feil sete :drunk: eller prestert å booke vindusplass der det ikke er vindu ! :D Og hjem fra Rio hadde jeg booket vindusplass, mens jeg helst ville hatt midtgang, og fyren ved midtgang ville IKKE bytte..

God dag (etterhvert)! Det er altfort kaldt til at trikkene ikke går som de skal, særlig når man drasser rundt på en koffert i tillegg.

Men sola skinner, og om en time er det avreise til OSL.....med Flybussen idag :D

Langt på dag og været er strålende. Begge rognebærtrærne er fulle av svarttrost som spiser det de kan. Mye rognebær i år er det også. Skal visst bety lite snø i vinter.
Hjemmevakten fortsetter, og hvis jeg ikke blir kalt ut, så blir det Bordeauxaften i Vinklubben i kveld. Snart lunsj. muligens det blir en omelett. Vi får se.
Ha en fin dag.

Guten Heute fra Kiel!

Snart er det avgang med Color Fantasy mot Oslo!
Tror det blir tapaslunsj der gitt!

Tommy777: Skulle ikke du være i Oslo i morgen???

Skip o'hoy!!

BF:cool2

Back