God mandag morgen

Kommer ikke det først tilbake i februar der oppe?:p

Mørketid i tromsø: 26 November til 15 Januar, reell mørketid pga fjell: 21 November til 21 Januar.

Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:

God mandags morgen! I Sandefjord måtte man være litt kreativ på skoleveien da det viste seg at havet hadde rent over og flere steder så manglet bryggene landforbindelse.:drunk:

Håper havet holder seg der det skal være andre steder i landet :)

God mandag fra Gol. Er her et par dager på jobb. Kom i går kveld, og ble litt overrumplet av ganske mye snø. Men, man sitter jo inne da..:D

Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:

Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.

Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...

Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.

Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...

Som sørlending er du vel egentlig konstant i en sløv mellom-tilstand uansett??

Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein Sabeltann :p

Ikke vet jeg hva mannen er, men om han omtaler seg for sørlending så må jeg nesten godta det. Så jeg prøvde bare å fortelle at det kanskje ikke var lyset, eller mangelen på lys, som utgjorde årsaken til tilstanden. Heller kanskje den bløde dialegten, den uden en eneste hard gonsonant :colgate:

Regnet sildrer ned på Nærsnes. Nok en ny sovemorgen. Opp kl. 1225 er dog ti minutter tidligere enn i går. Må være været som gjør det. Kanskje man får litt tid til å shoppe litt rundt etter nye vinterdekk til Alfa'en. Vi får se.
Ha en fin dag.

Ser pappagutten fra Oslo Vest har begynt å karaterisere andre folkegrupper! Jaja! På seg selv kjenner man vel andre? :p

God ettermiddag fra Krsand forresten! Her høljer det ned.
Har hatt problemer med tilgang til forumet i dag. Har ikke klart å laste siden siden i går kveld. Har vært innom et par ganger i dag, men så har det raskt fallt ut igjen. Har andre hatt lignende problem?

Nok å ta tak i på kontoret etter en uke på ferie! Gleder meg allerede til å finne sofaen i ettermiddag!!

BF:cool2

JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?

God ettermiddag fra Oslo. 4 nattvakter på rappen venter på OSL, håper det blir en rolig uke uten for mye mas.

JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?

Ja, jeg hadde også samme problem med facebook og flyertalk.

Godt å høre at jeg ikke er alene om det da!

BF:cool2

FT ble hacket, så det var nok grunnen der ... FB er notorisk ustabil. Intet unormalt registrert her i vest.

God ettermiddag

Fridag, så det har blitt en del praktiske gjøremål i dag.
Nå skal snuppa hentes i barnehagen før det blir å dra ut for å spise litt. Litt kraftig malingslukt i heimen etter å ha grunnet en liten vegg.

Ha en fortsatt trivelig dag.

S

God aftenfra Lilletorget. Karret meg på jobb til tross for noe feber og ugreie. Får se hvordan det funker.

For øvrig er det snart slutt på å hilse fra Lilletorget. Etter drøye 12 år med gåavstand til jobben, må man forberede seg til å ta trikken til Majorstua fra nyttår...

God ettermiddag, har kavet meg hjem i regnet etter en jobbadg litt her og litt der. Fikk også hentet nå sånn derre bærbar datamaskin med skotskklingende navn, så nå går vel kvelden til litt teknisk kos i sofaen.

Men mandag er mandag, vi kan alltids stole på at en kunde dukker opp med noe som ingen tenkte på.

Ja, eller man kan gjøre det motsatt - dukke opp hos en kunde med ting de ikke har tenkt på :stir

Back