Kommer ikke det først tilbake i februar der oppe?![]()
Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det![]()
Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...
Vært i Kystvakta?
Som sørlending er du vel egentlig konstant i en sløv mellom-tilstand uansett??
Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein SabeltannSom sørlending er du vel egentlig konstant i en sløv mellom-tilstand uansett??
Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein Sabeltann![]()
Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?
Jeg trodde det var internetleverandøren min som hadde lagt inn foreldresperre i modemet for at jeg skulle konsentere meg om lekser... :drunk:Godt å høre at jeg ikke er alene om det da!
BF:cool2
Men mandag er mandag, vi kan alltids stole på at en kunde dukker opp med noe som ingen tenkte på.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.