• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Kommer ikke det først tilbake i februar der oppe?:p

Mørketid i tromsø: 26 November til 15 Januar, reell mørketid pga fjell: 21 November til 21 Januar.

Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:

God mandags morgen! I Sandefjord måtte man være litt kreativ på skoleveien da det viste seg at havet hadde rent over og flere steder så manglet bryggene landforbindelse.:drunk:

Håper havet holder seg der det skal være andre steder i landet :)

God mandag fra Gol. Er her et par dager på jobb. Kom i går kveld, og ble litt overrumplet av ganske mye snø. Men, man sitter jo inne da..:D

Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:

Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.

Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...

Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.

Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...

Som sørlending er du vel egentlig konstant i en sløv mellom-tilstand uansett??

Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein Sabeltann :p

Ikke vet jeg hva mannen er, men om han omtaler seg for sørlending så må jeg nesten godta det. Så jeg prøvde bare å fortelle at det kanskje ikke var lyset, eller mangelen på lys, som utgjorde årsaken til tilstanden. Heller kanskje den bløde dialegten, den uden en eneste hard gonsonant :colgate:

Regnet sildrer ned på Nærsnes. Nok en ny sovemorgen. Opp kl. 1225 er dog ti minutter tidligere enn i går. Må være været som gjør det. Kanskje man får litt tid til å shoppe litt rundt etter nye vinterdekk til Alfa'en. Vi får se.
Ha en fin dag.

Ser pappagutten fra Oslo Vest har begynt å karaterisere andre folkegrupper! Jaja! På seg selv kjenner man vel andre? :p

God ettermiddag fra Krsand forresten! Her høljer det ned.
Har hatt problemer med tilgang til forumet i dag. Har ikke klart å laste siden siden i går kveld. Har vært innom et par ganger i dag, men så har det raskt fallt ut igjen. Har andre hatt lignende problem?

Nok å ta tak i på kontoret etter en uke på ferie! Gleder meg allerede til å finne sofaen i ettermiddag!!

BF:cool2

JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?

God ettermiddag fra Oslo. 4 nattvakter på rappen venter på OSL, håper det blir en rolig uke uten for mye mas.

JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?

Ja, jeg hadde også samme problem med facebook og flyertalk.

Godt å høre at jeg ikke er alene om det da!

BF:cool2

FT ble hacket, så det var nok grunnen der ... FB er notorisk ustabil. Intet unormalt registrert her i vest.

God ettermiddag

Fridag, så det har blitt en del praktiske gjøremål i dag.
Nå skal snuppa hentes i barnehagen før det blir å dra ut for å spise litt. Litt kraftig malingslukt i heimen etter å ha grunnet en liten vegg.

Ha en fortsatt trivelig dag.

S

God aftenfra Lilletorget. Karret meg på jobb til tross for noe feber og ugreie. Får se hvordan det funker.

For øvrig er det snart slutt på å hilse fra Lilletorget. Etter drøye 12 år med gåavstand til jobben, må man forberede seg til å ta trikken til Majorstua fra nyttår...

God ettermiddag, har kavet meg hjem i regnet etter en jobbadg litt her og litt der. Fikk også hentet nå sånn derre bærbar datamaskin med skotskklingende navn, så nå går vel kvelden til litt teknisk kos i sofaen.

Men mandag er mandag, vi kan alltids stole på at en kunde dukker opp med noe som ingen tenkte på.

Ja, eller man kan gjøre det motsatt - dukke opp hos en kunde med ting de ikke har tenkt på :stir

Back