Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Jan 2012 #21 God kveld fra Stavanger. Spennende tider. Om et kvarter skal man i intervju via skype med en skole i California som man har søkt på. Holder ikke bare med noen søknadspapirer der i gården. Blir interessant å se hvor dan det går....
God kveld fra Stavanger. Spennende tider. Om et kvarter skal man i intervju via skype med en skole i California som man har søkt på. Holder ikke bare med noen søknadspapirer der i gården. Blir interessant å se hvor dan det går....
gustavf Moderator Medlem 30 Jan 2012 #22 LN-MOW said: Tror egentlig han elgen bare prøver å smiske seg til en Lambertseter IPA ... Click to expand... Før du vet ordet av det, så lykkes han.
LN-MOW said: Tror egentlig han elgen bare prøver å smiske seg til en Lambertseter IPA ... Click to expand... Før du vet ordet av det, så lykkes han.
TG923 ScanFlyer Crusty Medlem 31 Jan 2012 #23 Lykke til med ny jobb - fortsetter du å reise med 4E? Den linjen trenger visstnok passasjerer...
gustavf Moderator Medlem 31 Jan 2012 #24 TG923 said: Lykke til med ny jobb - fortsetter du å reise med 4E? Den linjen trenger visstnok passasjerer... Click to expand... 4E trenger ikke flere passasjerer. Da mister jo vi som er faste brukere den gode privatsjåførfølelsen. Jeg skal i retning Brobekk framover, så jeg må nok se etter andre ruter.
TG923 said: Lykke til med ny jobb - fortsetter du å reise med 4E? Den linjen trenger visstnok passasjerer... Click to expand... 4E trenger ikke flere passasjerer. Da mister jo vi som er faste brukere den gode privatsjåførfølelsen. Jeg skal i retning Brobekk framover, så jeg må nok se etter andre ruter.
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 31 Jan 2012 #25 gustavf said: 4E trenger ikke flere passasjerer. Da mister jo vi som er faste brukere den gode privatsjåførfølelsen. Jeg skal i retning Brobekk framover, så jeg må nok se etter andre ruter. Click to expand... Lykke til !, men hm.. hva er det som trekker der da ?
gustavf said: 4E trenger ikke flere passasjerer. Da mister jo vi som er faste brukere den gode privatsjåførfølelsen. Jeg skal i retning Brobekk framover, så jeg må nok se etter andre ruter. Click to expand... Lykke til !, men hm.. hva er det som trekker der da ?