En riktig god mandag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
..fra en liten øy 300 km fra Port Alberni hvor Hawaii Mars igjen fikk luft under vingene…ennaa ikke paa plass - final flight gjenstår, ser ut som mine tanker om neste weekend holder, flotte videoer ute paa YouTube.

Det blir jo 2 muligheter, Hawaii Mars først og naar hun er vel plassert, skal de 4 motorene fraktes tilbake til Philippines Mars saa hun kan klargjoeres til Final Flight til Arizona !!!!

Mye tanker her paa Front Porch hvor sitter med en Cafe Coretto (Korrigert Kaffe) nei SudCaravelle Everbad er ikke involvert i dette, Espresso med litt (mye!! ) Grappa - perfekt mens en nyter Hawaii Mars

God morgen fra Ris - en fin mandag her også:-) Kaffe, aviser og forum før kontoreringen starter. Ha en bra start på uken!

God mandag fra Explora 1. Akkurat ankret opp utenfor Patmos på Kefalonia. Topp score så langt.

Mornings fra kontoret. Litt logistikk med en som skal leveres på ferie-SFO, hvilket i motsetning til skolen, ikke er gåavstand. Så da ble det bil for tog, da det virker som mange nok ennå er på ferie til at trafikken på E18 går greit. Nevnte bil må også vaskes, så den kan tilbakeleveres konkursboet i morgen. Ha en fin dag.

Mornings fra kontoret. Litt logistikk med en som skal leveres på ferie-SFO, hvilket i motsetning til skolen, ikke er gåavstand. Så da ble det bil for tog, da det virker som mange nok ennå er på ferie til at trafikken på E18 går greit. Nevnte bil må også vaskes, så den kan tilbakeleveres konkursboet i morgen. Ha en fin dag.

Trodde SFO stort sett var tilknyttet skolene jeg? Eller AKS som de av en eller annen merkelig grunn kaller det her i Oslo. What was wrong with SFO navnet liksom?

Jaja god mandag fra Oslo. Litt diverse ting jeg må ordne i dag og så klarer jeg forhåpentligvis å få lurt inn en treningsøkt.

Trodde SFO stort sett var tilknyttet skolene jeg? Eller AKS som de av en eller annen merkelig grunn kaller det her i Oslo. What was wrong with SFO navnet liksom?

Ja, den er normalt det. Men når skolen er en byggeplass, har de valgt å bruke en annen lokasjon for "Ferie-SFO", enn skolen. Som innebærer litt mer logistikk frem til skolestart.

God morgen fra Skråningen. De to yngste er levert på danse og tennis-camp mens den eldste er allerede i full gang med venninner. En del mailer må unna før det blir tur, grilling, jobb og deretter noen druer i hagen :-)

Da var mandagen her! Sola skinner her i Sandefjord. Konemor har blitt levert på toget retning Gardermoen for 4 dager i Stockholm. Minstemann blitt levert på forskerfabrikken mot sin vilje. Eldstemann ligger hjemme og sover som tenåringer flest. Jeg er godt i gang med jobbuka.

Ding Dong fra Gaustad. Trygt plassert på bortekontoret. Her forberedes onsdagens Hong Kong tur pluss starten på sesongen.

Er jo ikke dritfett å starte en salgssesong mens børsene raser rundt om i verden akkurat. Men sånn er det. Tap og vinn og vær like sint, er mottoet.

Ha en best mandag

Back