dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Re: Go2Sky for Norwegian med hendelse 4NOV16
Det handler vel om hvilken informasjon fra Norwegian man baserer seg på, den Operasjonelle delen av Norwegian mener klart at denne saken er såpass alvorlig at det var nok til avslutte avtalen med Go2Sky - noe de juridisk helt sikkert matte ha god begrunnelse for. At en besetning går av et fly og nekter å fly videre tok den Operasjoenelle delen av Norwegian svært alvorlig og helt klart lyttet de til sine ansatte og tok beslutninger. Dette er avgjørelsen som gjør at jeg fortsetter å fly med Norwegian, denne gruppen tar ansvar og handler!
Men man kan også lytte til den delen av Norwegian som det på meg virker som "lever I sin egen etasje - verden" innen Norwegian, de bestrider den informasjonen sine egne kollegaer tok seriøst og ut I fra det presse avdelingen uttaler var det ingen grunn til avslutte avtalen (det var jo ikke farlig) Om den delen av Norwegian er de som skal besetmme, da vil jeg ikke fly med Norwegian!
Ja, det er mange som kan se hvor på rullebanen et fly er, men det svarer ikke på hvem som har observert 230 meter denne gangen.
Hva er kilden for 230 meter? Hvis det faktisk er lest ut fra Flightradar 24, så er det i hvert fall åpenbart at det er mye usikkerhet knyttet til tallet.
Så er det altså andre som hevder at flyet ikke bevegde seg før motorene ble slått av.
Alt i alt synes jeg det er uklart hva som faktisk har skjedd. Uten å vite noe om kilden til ryktene, så blir det veldig vanskelig å vite hvor seriøst man skal ta dem.
Det handler vel om hvilken informasjon fra Norwegian man baserer seg på, den Operasjonelle delen av Norwegian mener klart at denne saken er såpass alvorlig at det var nok til avslutte avtalen med Go2Sky - noe de juridisk helt sikkert matte ha god begrunnelse for. At en besetning går av et fly og nekter å fly videre tok den Operasjoenelle delen av Norwegian svært alvorlig og helt klart lyttet de til sine ansatte og tok beslutninger. Dette er avgjørelsen som gjør at jeg fortsetter å fly med Norwegian, denne gruppen tar ansvar og handler!
Men man kan også lytte til den delen av Norwegian som det på meg virker som "lever I sin egen etasje - verden" innen Norwegian, de bestrider den informasjonen sine egne kollegaer tok seriøst og ut I fra det presse avdelingen uttaler var det ingen grunn til avslutte avtalen (det var jo ikke farlig) Om den delen av Norwegian er de som skal besetmme, da vil jeg ikke fly med Norwegian!