Kanskje nordmenn er spesielt uregjerlige...
Tilbake til saken kan jeg nevne at opptil flere economy passengers benyttet business' toalett når jeg fløy KLM tidligere denne uken, til tross for både gardin og endog skilting på gardinen om at toalettet var bak. Et par ble sendt tilbake, men det hindret ikke sikkert rundt 4-5 economy pax å benyttet toalettet foran...
Prioritet for gull og business kan man bare glemme, her skal alle bli behandlet likt! :headbang
Men er det ikke blitt sånn i samfunnet generelt i dag da?
Vekk med alt klasseskille og alle er likeverdige og ja, skal behandles likt osv,...
Jøss, jeg visste ikke engang at dette eksisterte fortsatt jeg, før jeg kom innpå her, jeg trudde det derre var såå gammeldags.
De fleste på dette forum er vel nordmenn, tross alt. Ikke noe galt i det. Men selvsagt skal man respektere de grenser som er satt opp. Det er synd om man synes det er plagsomt å omgås nordmenn, på generell basis. For de fleste går det bra.
det skal være rettferdighet osv osv,....
.
På KLM var gardinen trukket for, og det stod til og med på divideren at toalettet befant seg bak. Når det var flyvertinner tilstede, ble pax sendt tilbake, men utover det er det jo vanskelig for et flyselskap å håndheve dette når folk tilsynelatende gir blaffen i gardin og skilting. Hvor mye tydligere kan det bli?
Det er åpenbart for utydelig nå i alle fall.
Synd med denne nedrakkinga på noe som i utgangspunktet er positivt. Såkalt mangel på respekt på det ene (klasseskille) skyndes jo dyp respekt for det andre (likeverd). Enkelte hevder at nordmenn (som gruppe) er i utakt, men man kan like godt argumentere for det motsatte, altså at flybransjen er i utakt. Her er det snakk om det er folket som skal tjene bransjen, eller bransjen som skal tjene folket. Uansett er dette en total avsporing av debatten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.