• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gebyr ved endring av SAS-billett på flyplass?

chrisljo

ScanFlyer Gold
Medlem
Gebyr ved endring av SAS-billett på flyplass?

Hvilke gebyrer praktiserer SAS ved endring av SAS Pluss på flyplass?

Har selv betalt 0 ved endring samme dag i loungen, men er det forskjeller om det er samme dag, eller om man gjør det på billettkontorene?

Re: Gebyr ved endring av billett på flyplass?

Hvilke gebyrer praktiserer SAS ved endring av SAS Pluss på flyplass?

Har selv betalt 0 ved endring samme dag i loungen, men er det forskjeller om det er samme dag, eller om man gjør det på billettkontorene?

Det er ikke noe gebyr, men du skal i utgangspunktet betale mellomlegget hvis det ikke er ledige seter i din fare bucket. Selv har jeg sluppet det når jeg jeg henvendt meg i gaten for å komme med et tidligere fly.

Det er ikke noe gebyr, men du skal i utgangspunktet betale mellomlegget hvis det ikke er ledige seter i din fare bucket. Selv har jeg sluppet det når jeg jeg henvendt meg i gaten for å komme med et tidligere fly.

Ok, har du noengang flyttet en flight fremover flere dager/uker?

Endrer pluss billetter hele tiden, når endringen blir gjort samme dag på flyplassen blir det i ca 30% av tilfellene et mellomlegg, avhenger av hvor mye goodwill det er hos den jeg treffer på. Alt som gjøres over tlf eller på nett samme dag eller dager i forveien kvalifiserer alltid til en endring i prisen, enten et mellomlegg eller at jeg får penger igjen. Det er bare Plus fullflex som ubetinget kan endres til en annen flight.

Nei, da bør du forvente å måtte betale et eventuelt mellomlegg til ny farebucket

Men fremdeles uten gebyr på skranke på Gardermoen? Kommer til å ha behov for å splitte en Europa-Oslo-Norge billett som i dag et samme dag.

Back