Gebyr ved endring av SAS-billett på flyplass?

chrisljo

ScanFlyer Gold
Medlem
Gebyr ved endring av SAS-billett på flyplass?

Hvilke gebyrer praktiserer SAS ved endring av SAS Pluss på flyplass?

Har selv betalt 0 ved endring samme dag i loungen, men er det forskjeller om det er samme dag, eller om man gjør det på billettkontorene?

Re: Gebyr ved endring av billett på flyplass?

Hvilke gebyrer praktiserer SAS ved endring av SAS Pluss på flyplass?

Har selv betalt 0 ved endring samme dag i loungen, men er det forskjeller om det er samme dag, eller om man gjør det på billettkontorene?

Det er ikke noe gebyr, men du skal i utgangspunktet betale mellomlegget hvis det ikke er ledige seter i din fare bucket. Selv har jeg sluppet det når jeg jeg henvendt meg i gaten for å komme med et tidligere fly.

Det er ikke noe gebyr, men du skal i utgangspunktet betale mellomlegget hvis det ikke er ledige seter i din fare bucket. Selv har jeg sluppet det når jeg jeg henvendt meg i gaten for å komme med et tidligere fly.

Ok, har du noengang flyttet en flight fremover flere dager/uker?

Endrer pluss billetter hele tiden, når endringen blir gjort samme dag på flyplassen blir det i ca 30% av tilfellene et mellomlegg, avhenger av hvor mye goodwill det er hos den jeg treffer på. Alt som gjøres over tlf eller på nett samme dag eller dager i forveien kvalifiserer alltid til en endring i prisen, enten et mellomlegg eller at jeg får penger igjen. Det er bare Plus fullflex som ubetinget kan endres til en annen flight.

Nei, da bør du forvente å måtte betale et eventuelt mellomlegg til ny farebucket

Men fremdeles uten gebyr på skranke på Gardermoen? Kommer til å ha behov for å splitte en Europa-Oslo-Norge billett som i dag et samme dag.

Back