Har du eksempler? Kan ikke huske å ha sett noen program som gir mer enn 25 % eller tilsvarende på lav økonomi hos SAS, til nøds 50 %.
UA gir 100% for V.
Har du eksempler? Kan ikke huske å ha sett noen program som gir mer enn 25 % eller tilsvarende på lav økonomi hos SAS, til nøds 50 %.
V-klasse er jo litt spesielt, den brukes vel nå i hovedsak kun til ungdomsbilletter hos SAS, mens den tidligere gjerne var billigste 100%-klasse. Jeg kreditterte disse lenge til CO/UA, men har gått over til EB recently. En artig ting er at jeg ser at i motsetning til annen low economy (T f.eks), hvor det også spesifiseres i "kontohistorikken", er ikke V-klasse spesifisert som low economy hos SAS heller -- men den gir nå engang bare low eco. opptjening (inntil videre).UA gir 100% for V.
V-klasse er 100% opptjening interkontinentalt, men 25% opptjening i Europa.
Brukes i det hele tatt V-klassen interkontinentalt lenger? Den var tidligere koden for kampanjebilletter (som ga 100 prosent opptjening), men ble erstattet av O-klassen. Samtidig ble V-klassen koden for ungdomsbilletter i Europa. I en kort periode ga denne 100 prosent opptjening.
Det er riktig, men det er fortsatt mer poeng enn de fleste andre hvor opptjeningen er lik antall miles
Og langt mer enn 300 poeng, som jeg har fått på omtrent alle mine Tysklandsturer de siste årene
Alt i alt er ikke prisjusteringen så ille. Ja, noe blir dyrere, men mye blir også billigere.
Business fra usa blir vel faktisk 30000 dyrere.