Originally posted by LN-BUB
Gratis kaffe, te og nå frokost kommer til å bety mye mer enn de fleste tror. Frokosten er meget delikat og dette får opp kvaliteten og opplevelsen av flyreisen. Trivsel er vel et meget godt ord å bruke for å beskrive denne endringen. Meget positivt.
Men det er klart at det å reise med et skikkelig flyselskap er også viktigst. Norwegian kan hyle og skrike om mange destinasjoner. Synd at de kun server de fleste destinasjonene en gang i uken. Norwegian er vel heller nærmere charter enn et flyselskap.
Endringene som kommer på torsdag kan bli tøft for Norwegian! :clap
Det gjenstår vel å se om publikum virkelig ønsker denne fantastiske frokosten når de omtrent må tre den ned i halsen. Uansett skal det bli spennende og se. Jeg f.eks proriterer heller en rolig tur med mulighten for litt søvn eller jobbing. Mye stress med servering på så korte turer. Videre vil jeg se at Norwegian har spart meg i alle fall for mange mellomlandinger i København, Amsterdam og Paris. De stedene jeg tenker på går vel omtrent daglig.
Hvis Norwegian er et charter selskap så ønsker flyr jeg heller charter enn et stressende full pris konsept
Jo er enig at det er roligere i kabinen uten servering....men selv om SAS Braathens innfører gratis frokost, så MÅ du ikke spise den ^_^