• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Jakarta

God morgen fra østkysten her i vest. Lat og sen morgen grunnet Thanksgiving her. Får håpe SK907 snart dukker opp i FR24 igjen så jeg kan tracke de som kommer på besøk.

W

Hei fra Rjukan-traktene. Fin tur hit fra Sandnes i dag. Kom oss avgårde akkurat i grålysningen og parkerte før det ble mørkt. Effektiv dag bak rattet mens fruen hadde bortekontor i passasjersetet. 7,5 timer bak rattet via Sørlandet da det var rimelig grumsete vær i fjellet i dag. Klar for noen dager med avslapping her.

Puh.Første måltid over. Kun Svigerbeistet her i dag. Resten av familien kommer i kveld eller i morgen, så da blir vi 8 til bords. En dag forsinket, men det viktigste er at vi blir samlet.

Nå pai og kaffe, så blir det en lur.

God aften, eller formiddag her i Chicago.

Solen skinner og årets parade fikk jeg et glimt av også. Nesten alt er stengt her i dag, så blir middag på M Jordan Steakhouse på Intercontinental der jeg bor. Får takke meg selv for en en fin (men turbulent) tur med SK943 i går.

I morra skal det shoppes…

Kim

Jeg slipper å sitte å se på den døra når vi skal fly videre til Bali 11.01. Vi flyr fra Halim Perdanakusuma og der tror jeg ikke Batikk Air har noe lounge. Men vi ankommer CGK med Jetstar fra SIN 09.01 kl 08:30(be dem legge ut rød løper)Vi bor også litt billigere, ditt hotell er 4,5 ganger så dyrt og i KL var ditt 6 ganger så dyrt..

Riktig , Halim har ingen Batikk lounge.

Back