God torsdag fra Jakarta

God morgen fra østkysten her i vest. Lat og sen morgen grunnet Thanksgiving her. Får håpe SK907 snart dukker opp i FR24 igjen så jeg kan tracke de som kommer på besøk.

W

Hei fra Rjukan-traktene. Fin tur hit fra Sandnes i dag. Kom oss avgårde akkurat i grålysningen og parkerte før det ble mørkt. Effektiv dag bak rattet mens fruen hadde bortekontor i passasjersetet. 7,5 timer bak rattet via Sørlandet da det var rimelig grumsete vær i fjellet i dag. Klar for noen dager med avslapping her.

Puh.Første måltid over. Kun Svigerbeistet her i dag. Resten av familien kommer i kveld eller i morgen, så da blir vi 8 til bords. En dag forsinket, men det viktigste er at vi blir samlet.

Nå pai og kaffe, så blir det en lur.

God aften, eller formiddag her i Chicago.

Solen skinner og årets parade fikk jeg et glimt av også. Nesten alt er stengt her i dag, så blir middag på M Jordan Steakhouse på Intercontinental der jeg bor. Får takke meg selv for en en fin (men turbulent) tur med SK943 i går.

I morra skal det shoppes…

Kim

Jeg slipper å sitte å se på den døra når vi skal fly videre til Bali 11.01. Vi flyr fra Halim Perdanakusuma og der tror jeg ikke Batikk Air har noe lounge. Men vi ankommer CGK med Jetstar fra SIN 09.01 kl 08:30(be dem legge ut rød løper)Vi bor også litt billigere, ditt hotell er 4,5 ganger så dyrt og i KL var ditt 6 ganger så dyrt..

Riktig , Halim har ingen Batikk lounge.

Back