Mustang Sally …hmm Mustang Søndag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Mustang Sally …hmm Mustang Søndag

….her er det ikke mindre enn 11 Mustanger rundt oss…ikke hest (Svigerinne har 40 av de) ikke Tristar’s maskiner med “bare V8” men Mustanger i Luften….Lokal flyplassen har Airshow med 11 Mustanger (Mustang Mania), en B-17 og andre som skaper god lyd som bør brukes som Demo hos Hegel (let me know Senor Fnat !!)

God morgen fra Vancouver. Kom meg hit i går kveld etter 13,5 timer på buss fra Calgary. Fantastisk natur og for en opplevelse å reise gjennom så varierende terreng og landskap, og ikke minst, opp og ned tusenvis av høydemeter langs Trans-Canadian Highway. Kom meg frem til hotellet etter at bussjåføren på lokalbussen fra Pacific Central Station sa jeg kunne kjøre med ham gratis (er canadiere virkelig så hyggelige altså?) og ned på stranda English Bay like ved hotellet her i går kveld, akkurat i tide til solnedgang. Det gjorde svært godt for en sørlending å endelig høre bølgeskvulp og måkeskrik igjen etter 2,5 måned i en landlocked provins. Nå skal dagen nytes her, med strandtur og en tur rundt Stanley park.

Ja Canadiere er så hyggelige - English Bay … my second date with Den Lille Italienerinnen Good Times - 2nd Floor on Air Canada 747-400 to LHR var interessant hjem mot Norge - men Mustang Cab Vancouver rundt og om Mamsen and Papsen er med deg - dra ut til Gibson on the Sunshine Coast (under time unna - dog med ferge) Det er BC og Canada på sitt beste !!

Velsignet søndag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet på landstedet. Her her det snart klart for banankake og kaffe…bare få vekket kidsa først. Lettere overskyet - som vel betyr noe tidligere retur med elektrikeren til Oslo. Bruk søndagen best:-)

Re: Mustang Sally …hmm Mustang Søndag

Mornings fra Tjøme. Sommerværet har en pause, men da passer det bra med en retur til Asker etterpå. Ha en fin dag.

Mornings fra Oslo. Gårsdagens ettermiddagspils på Blå endte opp med 8-timers bar hopping inkludert middag på Vulkanfisk og avslutning på Bob’s[emoji3] Etter frokost truer fruen med sopptur, tross mine advarsler om at det er litt tidlig i sesongen for den slags. Men været er jo fortsatt fint og en alkoholfri dag og litt friluftsliv skader sikkert ikke. Ha en strålende søndag.

Morn fra Tønsberg. I motsetning til disse turistene ute på øyene så flykter ikke vi ved tegn på dårligere vær. Nå venter også nybakte rundstykker så stemningen er god

God morgen fra Manchester, der solen har skint hele helgen, mens byen har stått på hode over comebacket til et par av byens mange kjente barn.

Førstereis med Ryanair i ettermiddag, så det skal bli spennende. Med deilig å komme seg til TRF og rett på hytten.

Fasttrack obligatorisk, når man skal igjennom security på kanskje den flyplassen i Europa med dårligst rykte?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Cape Coral. Nå begynner vi litt å føle på et tiden går for fort. I morgen skal hytta forlates og vi reiser sørøstover. I går ble det bok dag på hele familien ved bassenget, shopping, nyyyydelig snow crab på en ny Hooters og kveldsbad. Nå er det straks frokost-mekking og i dag er det arving #3 som blir med på Publix.

God tidlig morgen fra Eugen. Sov til fem idag så døgnvillheten beginner å slippe taket. Hadde et godt måltid hos slekten til Dc=8 i går uten at slekten var tilstede. Ellers kan det nevnes at byen er opptatt av grønne frosker. Brukte en time på å finne fint hotell til siste natten vår før jeg innså at jeg hadde glemt å avbestille Holiday inn Express, så da blir det Holiday inn Express kommende natt.

Ja Canadiere er så hyggelige - English Bay … my second date with Den Lille Italienerinnen Good Times - 2nd Floor on Air Canada 747-400 to LHR var interessant hjem mot Norge - men Mustang Cab Vancouver rundt og om Mamsen and Papsen er med deg - dra ut til Gibson on the Sunshine Coast (under time unna - dog med ferge) Det er BC og Canada på sitt beste !!

Det ble et bad fra Third Beach i går, og deilig iskald lager fra Big Bear Brewing company i Kelowna, på Second beach i solnedgangen. Solo-date i disse områdene kan også anbefales!

I ettermiddag kommer Mams og Paps, de er på CPH-SEA-flighten nå. Et kjapt hopp nord over grensen og hit, og så skal vi sjekke inn på flyplasshotell i kveld. I morgen skal vi fly vestover over Stillehavet, til Fiji, og det gledes :fly

Nå skal jeg straks sjekke ut hotellfrokost her på BW Sands. Jeg byttet rom i går, da det var en MUS :angry: på rommet mitt. Så fikk nytt rom, og gratis frokost som plaster på såret. Er ellers et helt ok hotell dette, men det er nok først og fremst pga lokasjonen.
Etter frokost blir det tur på stranda, hvor jeg tror jeg skal være hele dagen. Fantastisk sommervær her :)

….her er det ikke mindre enn 11 Mustanger rundt oss…ikke hest (Svigerinne har 40 av de) ikke Tristar’s maskiner med “bare V8” men Mustanger i Luften….Lokal flyplassen har Airshow med 11 Mustanger (Mustang Mania), en B-17 og andre som skaper god lyd som bør brukes som Demo hos Hegel (let me know Senor Fnat !!)

Som det heter, this post is meaningless without sound! :old

Det ble et bad fra Third Beach i går, og deilig iskald lager fra Big Bear Brewing company i Kelowna, på Second beach i solnedgangen. Solo-date i disse områdene kan også anbefales!

I ettermiddag kommer Mams og Paps, de er på CPH-SEA-flighten nå. Et kjapt hopp nord over grensen og hit, og så skal vi sjekke inn på flyplasshotell i kveld. I morgen skal vi fly vestover over Stillehavet, til Fiji, og det gledes :fly

Nå skal jeg straks sjekke ut hotellfrokost her på BW Sands. Jeg byttet rom i går, da det var en MUS :angry: på rommet mitt. Så fikk nytt rom, og gratis frokost som plaster på såret. Er ellers et helt ok hotell dette, men det er nok først og fremst pga lokasjonen.
Etter frokost blir det tur på stranda, hvor jeg tror jeg skal være hele dagen. Fantastisk sommervær her :)

Hmmmm 22.25 avgang med A330-200 ? Det lukter Trip Rapport DeLuxe !! Roll over SudCaravelle…..Stillehavet vinner alltid !! :cool:

Etter et liten søt mus bør dere sjekke inn på Fairmont Vancouver Airport - anbefalt av 100 Fnater i Lillestrøm og 2 avdeling Voff på Bainbridge, det er ikke et Flyplass hotell, det er en opplevelse !!

Om ikke ring Harbor Airlines Shuttle Van og spis middag her https://theflyingbeaver.com/

Last edited:
Back