Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
22/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL
23/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL
Hvordan er Transfer i nice? Uproblematisk med 50 min? Er vel samme fly tilbake til OSL?
Noen som skal dit i morgen med SK4703/4704?
Du kommer ud få meter fra check-in området. Gå til højre hen forbi check-in og op af trappen, så er du ved security. Gates ligger få meter inde i sikkert område. Normalt ikke lang ventetid i security, så det burde ikke været noget problem. Terminalen er ganske lille og overskuelig.
Heldiggris! Jeg har en lang vei igjenMeg +1 :
Tirs 22.10 OSL - CPH - NCE - CPH - OSL
Ons 23.10 OSL - NCE - OSL
Etter å ha gått fra null interesse før hun møtte meg, til EBG nå så krevde samboeren å få bli med på dette, så vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn![]()
Jeg har booket CPH-PRG-CPH 14OCT og 21OCT t/r med samme fly.
Jeg skal også flyve 14OCT. SK767 & 768.
Hyggeligt. Jeg sidder på 1A på udrejsen...
OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte?![]()
OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte?![]()
Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.
Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.
Og der fikk jeg også booket KRS-OSL-NCE-CPH-KRS den 31 okt. Noen andre som skal på tur denne dagen? :fly
O LYKKE!! :spin
Takk for tipset!
Har nå fått 5D, så får vi håpe det ikke kommer noen i mellom oss!
Sees!! Spanderer en Gin/Tonic på deg ombord, hehe! :drink
Her har man endret på planene (kanskje).
Forsøker å gjøre unna alt på en dag
17/10: OSL-NCE-OSL. Lander på OSL i 15-tiden. Slappe av noen timer i loungen før OSL-PRG-OSL på kvelden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.