For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Akkurat landet etter OSL-NCE-OSL.

Bussgate i dag. Ikke allverdens av tid, men lite kø i security, så gikk radig. Boarding var startet da vi kom frem til gate.

Traff GinTonic også på flyet! Hyggelig med flere flypratere på tur!

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Fordelen er jo at på enkelte fly kan det jo være over 5 flypratere som skal tilbake med samme flyet, så da venter de kanskje, hehe.

Eller kan man pent spørre om å bli ombord hvis man allikevel er sjekket inn og flyet er forsinket?

Ja det lurte jeg litt på i dag. Vil crew kunne godta at man blir ombord og at de gir beskjed til ground crew, eller er dette helt utelukket?!

Fordelen er jo at på enkelte fly kan det jo være over 5 flypratere som skal tilbake med samme flyet, så da venter de kanskje, hehe.

Eller kan man pent spørre om å bli ombord hvis man allikevel er sjekket inn og flyet er forsinket?
Må vel uansett ut å stemple inn hos GAen for at passasjerlisten skal bli rett?

Akkurat landet etter OSL-NCE-OSL.

Bussgate i dag. Ikke allverdens av tid, men lite kø i security, så gikk radig. Boarding var startet da vi kom frem til gate.

Traff GinTonic også på flyet! Hyggelig med flere flypratere på tur!

Hyggelig tur med Ph34r i dag. Morsomt nok med samme crew som i går, ble de ikke lange i maska da jeg boardet returen i går, ble de hvertfall lange i maska da jeg jaggu møtte opp i dag og.

Ble tatt på senga med buss til terminal i dag. Både trapp og buss skulle la seg vente på og vi de-boardet knappe 20 minutter før boarding, men transfer gikk klokkefint. Lenge leve galskapen :spin

Jeg fikk bli ombord på flyet da jeg mellomlandet en gang i sommer, sente BP med en av flyvertinnene og slo av en prat med pilotene mens vi ventet på nye pax og ca 40 minutter senere var vi på vei videre. Nå skal det nevnes at jeg ikke skulle tilbake men videre med samme fly til en annen destinasjon.

Tror jeg skal forsøke det neste tur! Blir desto mer komfortabelt om man slipper å stresse inn, bare sitte på maskina og vente :-)

Til 1. post: Jeg reiser OSL-NCE-OSL, 15.10 (formiddagsflyene)

Oktober 23 åker en hel del av BusinessClass.se medlemmar ARN-PRG-ARN i SAS PLUS! Just nu är det 8 rader SAS PLUS i 737 kabinen den dagen :)
Sannolikheten är stor att PLUS kabinen blir ännu större....

Er det 'no kult at Plus-kabinen blir enda større når vi veit at SAS har greid å gå tomme for varer i BOB vogna selv på korte flighter? Eller har de skjerpet seg her?

Er det 'no kult at Plus-kabinen blir enda større når vi veit at SAS har greid å gå tomme for varer i BOB vogna selv på korte flighter? Eller har de skjerpet seg her?

Råd for turen: Ta med matpakke! :p Og kanskje drikkepakke også?:colgate::colgate:

Råd for turen: Ta med matpakke! :p Og kanskje drikkepakke også?:colgate::colgate:

Hoho, jeg satser heller på at SAS klarer å beregne flyets provianter jamført med hvem som egentlig skal ut og fly.. Flypratere er jo som kjent glade i å ta i alt som er inklusive! ;)

GinTonic: Har du fått oppdatert Eurobonusprofilen din med *G enda?

Booket om 31 okt nå til KRS-CPH-NCE på utreisen så jeg får rene t/r CPH-NCE-CPH da det hersker en viss usikkerhet her.

Tenkte også på at med knapp tid er det jo dumt om flyet fra Oslo er forsinket når man skal med det til CPH på returen.

Til 74 kr i mellomlegg var det til å leve med. Selv om jeg må opp en time tidligere.

Mitt bidrag til galskapen:
21.10: TRD-CPH-NCE-CPH-TRD
23.10: OSL-NCE-OSL

:D

Raka vegen til Gold

KRS-OSL-NCE-OSL-KRS 19/10
CPH-AMS-CPH 26-27/10

Da var det klart for store endringer for mitt vedkomne:

Stryk alt som står fra før, Widerøe rotet alt til :p

Derfor blir planen slik:
15.okt
KRS-OSL SK204 :drunk: Sete 01EF
OSL-NCE SK4703 Sete 02AC
NCE-OSL SK4704 Sete 05DF
OSL-KRS SK223 Sete 06AC

25.okt
KRS-OSL SK208 Sete 01DF
OSL-NCE SK4703 Sete 04AC
NCE-OSL SK4704 Sete 05DF
OSL-KRS SK221 Sete 02AC

:drink

Last edited:

Da var det klart for store endringer for mitt vedkomne:

Stryk alt som står fra før, Widerøe rotet alt til :p

Derfor blir planen slik:
15.okt
KRS-OSL SK204 :drunk: Sete 01EF
OSL-NCE SK4703 Sete 02AC
NCE-OSL SK4704 Sete 05DF
OSL-KRS SK223 Sete 06AC

25.okt
KRS-OSL SK208 Sete 01DF
OSL-NCE SK4703 Sete 04AC
NCE-OSL SK4704 Sete 05DF
OSL-KRS SK221 Sete 01DF

:drink

Da har dere følge med 4 andre likesinnede på OSL-NCE-OSL den 15/10 og hele 6 andre likesinnede den 25/10 ;)

Da har dere følge med 4 andre likesinnede på OSL-NCE-OSL den 15/10 og hele 6 andre likesinnede den 25/10 ;)

Fare for at det blir en real party flight, da!

Mor og jeg får bytte på hvem som kjører. Bilen skal stå på Kjevik :colgate:

Hvordan er status på flygelederstreiken i Frankrike? Når jeg reiste på torsdag var det nevnt i ene nettavisen at det muligens ville bli full stans/lammelse av all trafikk på tirsdag 15. okt, men har ikke sett noe mer angående dette? Noen som vet?

Hvordan er status på flygelederstreiken i Frankrike? Når jeg reiste på torsdag var det nevnt i ene nettavisen at det muligens ville bli full stans/lammelse av all trafikk på tirsdag 15. okt, men har ikke sett noe mer angående dette? Noen som vet?

Ja nå mangler bare en 14 dagers flygelederstreik Frankrike!! :headbang
Er det rart jeg drikker???? :drink:drunk:

Back