• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Da ble det jaggu kveldsavgangene OSL-PRG den 17. og 24.

Ser vel flere flypratere da vil jeg tru ;)
Utrolig hva man gjør for et gullkort.
Mistenker svært lite forståelse fra kjerringa når jeg forteller dette i kveld;)

Det å ha KRS som utgangspunkt gjør jo ting litt verre. KRS-NCE-KRS til 2579,- 17.oktober. Men med 6 timers ventetid på Gardermoen på returen.....:8:

Da ble det OSL-NCE-OSL den 9. og OSL-NCE-CPH-NCE den 21. Ikke de beste datoene/prisene, men er allerede bortreist 21 dager i Oktober, så da blir det sånn. Bør man ha med parykk til hjemreisene? :spin

Har endt opp med midtsetet 2B på returen fra PRG i morgen. Noen som vet når SAS slipper blokkeringen på sete 1A-C?

Fløj CPH-PRG-CPH i morges, flyver igen i næste uge. 1A begge veje, 40 minutter i PRG var helt fint. Cabin Crew fandt det meget underholdende at jeg tog turen begge veje for at få EBG.

PS: Hej alle, første post herinde, efter jeg har 'udnyttet' jeres viden i lang tid!

Har endt opp med midtsetet 2B på returen fra PRG i morgen. Noen som vet når SAS slipper blokkeringen på sete 1A-C?

Da er vi 2. Altså, jeg har også 2B på returen imorgen :drunk:

Hehe, 2E skulle det være. Beklager forvirringen ;)

Hadde egentlig et midtgangsete, men mistet det da jeg kansellerte og booket på nytt på samme avganger for å redusere prisen fra 2063 til 1854.

Som nevnt tidligere er mitt oppsett slik.

Tirsdag 8. okt:
OSL-PRG SK4769 02D
PRG-OSL SK4768 02A

Fredag 11. okt:
OSL-TXL SK4723
TXL-OSL SK4724

Har gjort et forsøk på å oppdatere post 1 i tråden med en liten oppsummering, sånn at folk ser hvem som reiser når og hvor ;)

Re: Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Jeg har følgende:
Tirsdag 8. okt:
OSL-PRG SK4769
PRG-OSL SK4768

Torsdag 31. okt:
OSL-PRG SK4769
PRG-OSL SK4768

Når jeg endelig fikk tid å sette meg ned med dette så er alle "gobitene" gått. Jaja. Man kan ikke få med seg alt her i verden ;)

Det å ha KRS som utgangspunkt gjør jo ting litt verre. KRS-NCE-KRS til 2579,- 17.oktober. Men med 6 timers ventetid på Gardermoen på returen.....:8:

Det ble ikke det jeg først sa, så da har man booket KRS-OSL-NCE-CPH-KRS 25.oktober sammen med ho mor :D Mamsen er med på galskapen.

Da gjenstår det bare å finne noe neste uke som passer greit.

Da ble det OSL-PRG 17 og 24 på meg..
De som styrer med Revenue management må klø seg litt i hodet på hvor populært det har blitt å fly SAS plus t/r Praha med samme fly..

Ser det fortsatt finnes t/r OSL-NCE for 1860 NOK på utvalgte hverdager (dagflighter). For de av oss som har forpliktelser på dagtid på hverdagene så er kveldsturen på OSL-PRG et greit alternativ :) Første post er oppdatert med de siste bekreftede galningene :lol:

Da ble det OSL-LHR-OSL (SK 803+806) 19/10 og OSL-NCE-OSL (SK 4703+4704) 26/10.

Etter å ha fått brekreftet skriftelig fra gull-mailen at opptjeningsperioden er sikret frem til 31/12 2015 for min del(opptjeningsperiode fra okt.), ble det visst OSL-NCE-OSL den 16. og OSL-PRG-OSL den 17.

Forb****a dr** at det bli så dyrt fra TRD...........:angry: :angry: :headbang

Back