For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Da ble det jaggu kveldsavgangene OSL-PRG den 17. og 24.

Ser vel flere flypratere da vil jeg tru ;)
Utrolig hva man gjør for et gullkort.
Mistenker svært lite forståelse fra kjerringa når jeg forteller dette i kveld;)

Det å ha KRS som utgangspunkt gjør jo ting litt verre. KRS-NCE-KRS til 2579,- 17.oktober. Men med 6 timers ventetid på Gardermoen på returen.....:8:

Da ble det OSL-NCE-OSL den 9. og OSL-NCE-CPH-NCE den 21. Ikke de beste datoene/prisene, men er allerede bortreist 21 dager i Oktober, så da blir det sånn. Bør man ha med parykk til hjemreisene? :spin

Har endt opp med midtsetet 2B på returen fra PRG i morgen. Noen som vet når SAS slipper blokkeringen på sete 1A-C?

Fløj CPH-PRG-CPH i morges, flyver igen i næste uge. 1A begge veje, 40 minutter i PRG var helt fint. Cabin Crew fandt det meget underholdende at jeg tog turen begge veje for at få EBG.

PS: Hej alle, første post herinde, efter jeg har 'udnyttet' jeres viden i lang tid!

Har endt opp med midtsetet 2B på returen fra PRG i morgen. Noen som vet når SAS slipper blokkeringen på sete 1A-C?

Da er vi 2. Altså, jeg har også 2B på returen imorgen :drunk:

Hehe, 2E skulle det være. Beklager forvirringen ;)

Hadde egentlig et midtgangsete, men mistet det da jeg kansellerte og booket på nytt på samme avganger for å redusere prisen fra 2063 til 1854.

Som nevnt tidligere er mitt oppsett slik.

Tirsdag 8. okt:
OSL-PRG SK4769 02D
PRG-OSL SK4768 02A

Fredag 11. okt:
OSL-TXL SK4723
TXL-OSL SK4724

Har gjort et forsøk på å oppdatere post 1 i tråden med en liten oppsummering, sånn at folk ser hvem som reiser når og hvor ;)

Re: Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Jeg har følgende:
Tirsdag 8. okt:
OSL-PRG SK4769
PRG-OSL SK4768

Torsdag 31. okt:
OSL-PRG SK4769
PRG-OSL SK4768

Når jeg endelig fikk tid å sette meg ned med dette så er alle "gobitene" gått. Jaja. Man kan ikke få med seg alt her i verden ;)

Det å ha KRS som utgangspunkt gjør jo ting litt verre. KRS-NCE-KRS til 2579,- 17.oktober. Men med 6 timers ventetid på Gardermoen på returen.....:8:

Det ble ikke det jeg først sa, så da har man booket KRS-OSL-NCE-CPH-KRS 25.oktober sammen med ho mor :D Mamsen er med på galskapen.

Da gjenstår det bare å finne noe neste uke som passer greit.

Da ble det OSL-PRG 17 og 24 på meg..
De som styrer med Revenue management må klø seg litt i hodet på hvor populært det har blitt å fly SAS plus t/r Praha med samme fly..

Ser det fortsatt finnes t/r OSL-NCE for 1860 NOK på utvalgte hverdager (dagflighter). For de av oss som har forpliktelser på dagtid på hverdagene så er kveldsturen på OSL-PRG et greit alternativ :) Første post er oppdatert med de siste bekreftede galningene :lol:

Da ble det OSL-LHR-OSL (SK 803+806) 19/10 og OSL-NCE-OSL (SK 4703+4704) 26/10.

Etter å ha fått brekreftet skriftelig fra gull-mailen at opptjeningsperioden er sikret frem til 31/12 2015 for min del(opptjeningsperiode fra okt.), ble det visst OSL-NCE-OSL den 16. og OSL-PRG-OSL den 17.

Forb****a dr** at det bli så dyrt fra TRD...........:angry: :angry: :headbang

Back