For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Til første post:

Jeg reiser OSL - NCE - OSL i morgen (10.10) med SK4703/4704 (dagflight med 50 min turnaround)..

Last edited:

Hvordan er Transfer i nice? Uproblematisk med 50 min? Er vel samme fly tilbake til OSL?

Noen som skal dit i morgen med SK4703/4704?

Du kommer ud få meter fra check-in området. Gå til højre hen forbi check-in og op af trappen, så er du ved security. Gates ligger få meter inde i sikkert område. Normalt ikke lang ventetid i security, så det burde ikke været noget problem. Terminalen er ganske lille og overskuelig.

Som FlyHi skriver er flybytte på NCE easy peasy. Gjorde selv SK4703/04 i dag, boarding starter 30 minutter etter ankomst og det er ikke langt å gå fra ankomst til avgang. I dag var det usedvanlig lang kø i sikkerhetskontrollen (mye mer enn normalt), men rakk fortsatt en sveip innom to butikker og en tur på toan får å så komme til "last call" på gate. Det er en felle på NCE: De har et litt merkelig gate system og du boarder ikke nødvendigvis fra det samme gate nr som du ankom, lønner seg å dobbelsjekke tavla her altså.

Meg +1 :

Tirs 22.10 OSL - CPH - NCE - CPH - OSL
Ons 23.10 OSL - NCE - OSL

Etter å ha gått fra null interesse før hun møtte meg, til EBG nå så krevde samboeren å få bli med på dette, så vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn :D
Heldiggris! Jeg har en lang vei igjen :(

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte? ;)

Avbestilte OSL-PRG-OSL 17/10 og tar heller en t/r til NCE tidligere på dagen isteden :)
Blir dermed 2 x T/R NCE på 2 dager til uka...herlig ;)

OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte? ;)

Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.

Min første post her inne :-)

Jeg flyr OSL-NCE-OSL 15. okt og OSL-CDG-OSL den 16. okt.

Er litt nervøs med tanke på NCE-turen, da det kun er 50 min fra ankomst til returflight med samme fly, men det virker på andre her som har tatt turen at det er null stress, så da håper jeg på samme opplevelse.

På CDG-turen min så har jeg 3-4 timer på CDG før returen. Gidder ikke å stresse inn for å rekke instagramme Eiffeltårnet bare for å stresse tilbake, så jeg tror jeg holder meg i loungen.

Noen som har erfaringer med CDG *A-lounger? Er det flere å velge mellom? Noen favoritter?

Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.

Tænks! Logge inn fort som F.....

O LYKKE!! :spin
Takk for tipset!
Har nå fått 5D, så får vi håpe det ikke kommer noen i mellom oss!

Sees!! Spanderer en Gin/Tonic på deg ombord, hehe! :drink

Og der fikk jeg også booket KRS-OSL-NCE-CPH-KRS den 31 okt. Noen andre som skal på tur denne dagen? :fly

O LYKKE!! :spin
Takk for tipset!
Har nå fått 5D, så får vi håpe det ikke kommer noen i mellom oss!

Sees!! Spanderer en Gin/Tonic på deg ombord, hehe! :drink

Midtseter er no drit. Håper vårt forblir tomt. Vi burde kanskje be SAS laste ekstra gin? Kjedelig om det skulle gå tomt :D

Her har man endret på planene (kanskje).

Forsøker å gjøre unna alt på en dag ;)

17/10: OSL-NCE-OSL. Lander på OSL i 15-tiden. Slappe av noen timer i loungen før OSL-PRG-OSL på kvelden.

Last edited:

Her har man endret på planene (kanskje).

Forsøker å gjøre unna alt på en dag ;)

17/10: OSL-NCE-OSL. Lander på OSL i 15-tiden. Slappe av noen timer i loungen før OSL-PRG-OSL på kvelden.

Er det det som kalles et FlyMaraton?:stir

Back