22/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL
23/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL
Hvordan er Transfer i nice? Uproblematisk med 50 min? Er vel samme fly tilbake til OSL?
Noen som skal dit i morgen med SK4703/4704?
Du kommer ud få meter fra check-in området. Gå til højre hen forbi check-in og op af trappen, så er du ved security. Gates ligger få meter inde i sikkert område. Normalt ikke lang ventetid i security, så det burde ikke været noget problem. Terminalen er ganske lille og overskuelig.
Heldiggris! Jeg har en lang vei igjenMeg +1 :
Tirs 22.10 OSL - CPH - NCE - CPH - OSL
Ons 23.10 OSL - NCE - OSL
Etter å ha gått fra null interesse før hun møtte meg, til EBG nå så krevde samboeren å få bli med på dette, så vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn![]()
Jeg har booket CPH-PRG-CPH 14OCT og 21OCT t/r med samme fly.
Jeg skal også flyve 14OCT. SK767 & 768.
Hyggeligt. Jeg sidder på 1A på udrejsen...
OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte?![]()
OSL-NCE-OSL 25 okt her. Bare midtseter ledig. Noen som vil bytte?![]()
Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.
Jeg booket samme turen i går, da var kun midtseter ledig, men i nattens mulm og mørke ble rad 5 omgjort til plus. Byttet fra 2B til 5F. Setekartet viser ledig vindu/midtgang nå.
Og der fikk jeg også booket KRS-OSL-NCE-CPH-KRS den 31 okt. Noen andre som skal på tur denne dagen? :fly
O LYKKE!! :spin
Takk for tipset!
Har nå fått 5D, så får vi håpe det ikke kommer noen i mellom oss!
Sees!! Spanderer en Gin/Tonic på deg ombord, hehe! :drink
Her har man endret på planene (kanskje).
Forsøker å gjøre unna alt på en dag
17/10: OSL-NCE-OSL. Lander på OSL i 15-tiden. Slappe av noen timer i loungen før OSL-PRG-OSL på kvelden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.