For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Har funnet tur #2 til NCE via CPH begge veier 24.okt, men med 35 minutter connection fra KRS-CPH til CPH-NCE. MCT er jo 40 min, men går det greit med gjennomgående billett?

Edit: Ser jo nå at MCT Schengen-Schengen er 30 min så da skulle ikke det være noe problem :)

17/10: OSL-PGR-OSL
23/10: OSL-CPH-NCE-CPH-OSL (tre flygningar med MD-81)

Fortsatt muligheter for å bli med på kampanjen!

Snakket nettopp med en meget hyggelig kundebehandler på SAS' reisesenter som kunne bekrefte at jeg var registrert. Gjorde dette mest "for science" da jeg ikke har mulighet til å fly, men forhåpentligvis kan det hjelpe noen andre.

Snakkes i loungen :)

Da var galskapen komplett...

23.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH (MD82!!!!)
WF277 CPH-KRS

25.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH
WF277 CPH-KRS

:colgate:

Attachments

• Screen shot 2013-10-07 at 9.40.39 PM.png
    Screen shot 2013-10-07 at 9.40.39 PM.png
    63.1 KB · Views: 345

23.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH (MD82!!!!)
WF277 CPH-KRS

25.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH
WF277 CPH-KRS

Er moren din også med på kampanjen, eller er hun med for turen sin del? :)

Forb****a dr** at det bli så dyrt fra TRD...........:angry: :angry: :headbang

Au contraire, min venn. Jeg fant alternativer til NCE og PRG fra TRD som totalt ville kostet meg ca 4400, noe som er marginalt mer enn OSL-paxene, som ser ut til å lande på rundt 3900 totalt. 500 kroner mer for minst 2000 EB-poeng ekstra er godkjent, og EBG-kortet kommer godt med nå som det lanseres fast track på TRD innen kort tid. Nå skal det sies at jeg landa på å betale rundt 5k totalt for mine segmenter fordi jeg naturligvis hadde noen restriksjoner på hvilke dager jeg kunne bruke, også er det jo greit å få med seg noen reelle reiser på kjøpet, og ikke bare se gullkortet, noen sandwicher og innsida av et knippe lounger.

Kan for øvrig nevne at jeg snuste en del på noen flighter til DUB som var rimelige - overraskende at ingen har slengt seg på det lasset.

Flyr:
22. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-ARN(SK484)
ARN-PRG(SK1767)
24. okt:
ARN-CPH(SK768)
CPH-TRD(SK2882)

25. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-NCE(SK4703)
27. okt:
NCE-OSL(SK4702)
OSL-TRD(SK362)

Så blir det totalt 8000*1,15(EBS) poeng på hver av disse turene (dobbel poengopptjening på OSL-ARN). Ser foreløpig ut som jeg er eneste gulljeger på disse flightene her inne, men håper på selskap!

Au contraire, min venn. Jeg fant alternativer til NCE og PRG fra TRD som totalt ville kostet meg ca 4400, noe som er marginalt mer enn OSL-paxene, som ser ut til å lande på rundt 3900 totalt. 500 kroner mer for minst 2000 EB-poeng ekstra er godkjent, og EBG-kortet kommer godt med nå som det lanseres fast track på TRD innen kort tid. Nå skal det sies at jeg landa på å betale rundt 5k totalt for mine segmenter fordi jeg naturligvis hadde noen restriksjoner på hvilke dager jeg kunne bruke, også er det jo greit å få med seg noen reelle reiser på kjøpet, og ikke bare se gullkortet, noen sandwicher og innsida av et knippe lounger.

Kan for øvrig nevne at jeg snuste en del på noen flighter til DUB som var rimelige - overraskende at ingen har slengt seg på det lasset.

Flyr:
22. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-ARN(SK484)
ARN-PRG(SK1767)
24. okt:
ARN-CPH(SK768)
CPH-TRD(SK2882)

25. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-NCE(SK4703)
27. okt:
NCE-OSL(SK4702)
OSL-TRD(SK362)

Så blir det totalt 8000*1,15(EBS) poeng på hver av disse turene (dobbel poengopptjening på OSL-ARN). Ser foreløpig ut som jeg er eneste gulljeger på disse flightene her inne, men håper på selskap!

Det er vel en annen forumist + mor som er på OSL-NCE den 25/10 vel? ;) Forøvrig så mangler du vel en flight den 24/10? Antar at du reiser PRG-ARN...

....
SK4703 OSL-NCE...

Har du endret sete på denne avgangen i forhold til bildet ditt? Ser jeg også har 3A på SK4703.

Utreise fr 25 okt 2013

08:55 - 11:55 SK4703 (bekreftet)
73G_xtra_out.gif
Oslo, Gardermoen - Nice, Cote D'Azur (Terminal 1)

Flys av: Scandinavian Airlines | Flytype: Boeing 737-700
Pristype: SAS Plus | Sete: 3A | Bagasje: 2 stk/pers

Er forøvrig booket på SK4703 (2A/3A) / SK4704 (2F/4A) 23. og 25. okt.

Last edited:

Det er vel en annen forumist + mor som er på OSL-NCE den 25/10 vel? ;) Forøvrig så mangler du vel en flight den 24/10? Antar at du reiser PRG-ARN...

Riktig, jeg ser det begynner å bli godt med flypratere på SK4703 den 25.

For øvrig flyr jeg PRG-CPH-TRD den 24., var kun en slurvefeil der.

Da har jeg også kastet meg på denne:

24 oktober OSL-PRG-OSL (SK4769 + SK4768)
25 oktober OSL-NCE-OSL (SK4703 + SK4704)

Da er post 1 oppdatert.

God tur til gjengen som skal avgårde på OSL-PRG-OSL senere idag, 8. okt ;)

22/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL
23/10 OSL-ARN-PRG-ARN-OSL

23.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH (MD82!!!!)
WF277 CPH-KRS

25.oktober
SK208 KRS-OSL
SK4703 OSL-NCE
SK794 NCE-CPH
WF277 CPH-KRS

Den virket jo fristende!
Hva pris fikk du på denne?

Osl-prg-osl 24/10 + 31/10 på meg! :-)

6 Flypratere t/r OSL-PRG den 24/10. Foreløpig 13 seter opptatt i Plus (mulig de på rad 1 er blokkert) , dvs rundt 50% av Plus-pax den kvelden har tenkt å snu i døra og dra med samme maskin hjem igjen :lol:

Flyr:
22. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-ARN(SK484)
ARN-PRG(SK1767)
24. okt:
ARN-CPH(SK768)
CPH-TRD(SK2882)

25. okt:
TRD-OSL(SK341)
OSL-NCE(SK4703)
27. okt:
NCE-OSL(SK4702)
OSL-TRD(SK362)

Det kan så være...men for oss som skal gjøre dette uten overnatting koster det litt mere.... (antar du forøvrig skal tilbake fra PRG også den 24.oktober....;) )

Så ikke denne posten før i går, men meldte meg på med en gang. Fikk bekreftelse ved påmelding (på nettsiden, ingen bekreftelse på epost), men tenkte jeg måtte sjekke med SAS sånn just in case. Ringte i dag, damen jeg snakket med kunne ikke helt forstå at jeg hadde mottatt tilbud om denne kampanjen, og at jeg heller ikke var påmeldt. Hvis jeg prøver å melde meg på igjen kommer det feilmelding med at jeg allerede er påmeldt. Tror jeg skrinlegger prosjektet, kjipt ha brukt 5000+ på noen wraps, salat og vin uten å få gullkortet.

Kampanjen er "targetet", håper de som har meldt seg på uten å være i "målgruppen" fremdeles får gull :)

Parkert i loungen, andre ankomme?

Back