For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

I morgen tar jeg siste tur/retur OSL-PRG. Flyet er helt fullt, jeg har ikke engang fått tildelt sete. Kun en rad er satt av til Plus, mistenker at seteallokeringen løser seg når de tar bort blokkeringen på sete 1A-C.

Sikker på at setene 1A-C er blokkert? Jeg fikk glatt velge 1A t/r PRG rundt 1,5-2 uker før avreise på min tur.

Setene viser iallefall som blokkert i expertflyer.

Og da dukket 1F opp på flyprat. Takk for sist jcnorway, hyggelig å snakke med noen som ikke synes jeg er gal som driver med dette. Hehe.
Ble tydeligvis nok flytende på meg i hvertfall. Tungt å stå opp klokka 5 neste morgen for nok en tur til NCE. Tror det blir lenge til neste gang.
Men, fikk tid til lounge besøk på søndagen da. Til og med champagne.
Og så ble jo gullet sikret litt tidligere....

Velkommen og takk for bra tur til Nice. Får krysse fingrene for at SAS IT klarer å oppdatere statusene etterhvert :)

God tur til dere som skal på PRG-ekspressen imorgen, samt BizPlusflyer som skal til NCE og teste palmeallergien sin igjen ^_^

Last edited:

, samt BizPlusflyer som skal til NCE og teste palmeallergien sin igjen ^_^

Jo takk, din ertekrok!
Ganske deprimerende å sette vekkerklokka på 0445 for en dag uten veldig seriøs mening.......

Tusen takk til de som var med til PRG i går kveld, og han sleipe jævelen som tok en selfopup til mitt sete 1E på vei nedover. Til deg vil jeg si din idiot. Heldigvis var 1B ledig da (kun 1 rad med Plus nedover, resten GO), men han ble oppdaget av betjeninga etterhvert og pent henvist til Plus.

Jeg gikk faktisk på rødt etter taxfreeinnkjøp i Praha bare for å se hva som skjedde (ute av landet mindre enn 24 timer), tolleren der kunne knapt bry seg mindre, "jaja det får gå".

Back