For oss som flyr til PRG, NCE ++ på EBG-kampanjen til SAS

Re: For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Kampanjen er "targetet", håper de som har meldt seg på uten å være i "målgruppen" fremdeles får gull :)

Businessclass.dk lot gud&hvermann få muligheten til dette via en offentlig link.

Har du endret sete på denne avgangen i forhold til bildet ditt? Ser jeg også har 3A på SK4703.

Er forøvrig booket på SK4703 (2A/3A) / SK4704 (2F/4A) 23. og 25. okt.

Jeg har 3A på 4703 23.okt og 4A på 4703 25.okt.

6 Flypratere t/r OSL-PRG den 24/10. Foreløpig 13 seter opptatt i Plus (mulig de på rad 1 er blokkert) , dvs rundt 50% av Plus-pax den kvelden har tenkt å snu i døra og dra med samme maskin hjem igjen :lol:

Vi får sjekket inn på returen via SAS-appen uten problemer før vi har dratt fra OSL f. eks?

Jeg har booket CPH-PRG-CPH 14OCT og 21OCT t/r med samme fly.

Begge bookinger lavet i App'en. Nu hvor jeg logger ind på Sas.dk så ser jeg at begge booking er opgivet som "Almindelig billet booket for point"??? Jeg har ikke brugt point til disse bookinger og på kvitteringen står der også tydeligt 0 point som betaling. Iflg. SAS-chatten, så skulle det ikke have noget at sige og de vil tælle med i kampagnen og give fuld pointoptjening. Men nu er det jo set før at de svar man får hos SAS CR ikke altid stemmer helt med virkeligheden, så ville lige høre om der var andre her der havde erfaring med at bestille via App - og om det er normalt at disse billetter står opgivet som "Alimindelig billet - bestilt med point". Har I oplevet problemer med EB-optjening m.v.

Desuden kan jeg se at billetterne bestilt via app kan jeg ikke selv afbestille via sas.dk, men må ringe for at få det gjort manuelt. Hvis det virkeligt stemmer, så gør det da kun livet en del mere besværligt at bestille via den nye, "smarte" app.

Fikk bekreftelse ved påmelding (på nettsiden, ingen bekreftelse på epost)

Er det noen som har fått bekreftelse på e-post i det hele tatt (også av de som var "targeted" i utgangspunktet)?

Er det noen som har fått bekreftelse på e-post i det hele tatt (også av de som var "targeted" i utgangspunktet)?
Jeg fikk bekreftelse fra Gull-mailen at jeg er registrert og at gyldighet vil være ut august 2015 (etter forespørsel).

Jeg fikk bekreftelse fra Gull-mailen at jeg er registrert og at gyldighet vil være ut august 2015 (etter forespørsel).

Var dette en uoppfordret bekreftelse etter påmelding eller sendte du mail for å spørre? Jeg forsøker å finne ut om innlegging av kortnummer betyr at du får bekreftelse også på e-post (jeg fikk ikke...).

For å holde meg til trådens tema - jeg har booket følgende:
19.10:
SK4703 OSL-NCE
SK4704 NCE-OSL

29.10:
SK809: OSL-LHR
SK812: LHR-OSL

Disse avbestilles dersom jeg ikke klarer å få "tilfredsstillende bekreftelse" på at jeg er inne i varmen i kampanjen. :-)

Edit:
Kryptisk svar fra chat'en iallefall: Dette skulle gå greit dersom jeg hadde meldt meg på innen riktig tid og ellers oppfylte kampanjens vilkår...

Last edited:

Sitter to stk med pils i puben rett ved gate i PRG

Var dette en uoppfordret bekreftelse etter påmelding eller sendte du mail for å spørre? Jeg forsøker å finne ut om innlegging av kortnummer betyr at du får bekreftelse også på e-post (jeg fikk ikke...).
Etter forespørsel. Bestemmer meg i morgen om jeg gjennomfører eller ikke, men tenkte at det var greit å ha skriftlig både at jeg var med og at statusen ville være gyldig i nesten to år. Vi kan ta eventuell videre diskusjon i den andre tråden. :)

Jeg har også bestillt BGO-OSL-NCE-OSL-NCE-BGO 10. okt , men har heller ikke helt bestemt om jeg skal dra.

OSL-PRG-OSL 24/10 og 31/10 - i likhet med en god del andre skjønner jeg. Vil tro enkelte "normale" reisende vil undres noe her...

Skal vi satse på å tømme Prahaflyet for mat, snacks og øl? :p

Returen fra PRG idag så var 9/12 i pluss visstnok t/r :p

Måtte litt overtalelse til ovenfor konen, men fikk til slutt ja og bestilte følgende;

TO 24 okt 2013
SK4769 19:15 - 21:10 OSL - PRG
SK4768 21:50 - 23:50 PRG - OSL

LØ 26 okt 2013
SK4703 08:55 - 11:55 OSL - NCE
SK4704 12:45 - 15:35 NCE - OSL

Så får man bare håpe at man faktisk er påmeldt selv om man ikke var targeted i utgangspunktet og meldte seg på via den åpne linken :-)

Meg +1 :

Tirs 22.10 OSL - CPH - NCE - CPH - OSL
Ons 23.10 OSL - NCE - OSL

Måtte litt overtalelse til ovenfor konen, men fikk til slutt ja og bestilte følgende;
Etter å ha gått fra null interesse før hun møtte meg, til EBG nå så krevde samboeren å få bli med på dette, så vet ikke om det er ett godt eller dårlig tegn :D

Oppdatering:

Avbestilte OSL-PRG-OSL 31/10 og bytta denne ut med OSL-NCE-OSL 26 oktober i hhv. SK4703 og SK4704. Dette var billigere nå!

Jeg gikk på en smell her jeg og. Så da blir det SK 4703/4704 OSL-NCE-OSL 17.10 og 25.10. Det ser ut til at vi er flere som skal med SK 4703 25.10, det var kun midtseter som var ledige nå. Krysser fingre for at en rad eller to til åpnes for plus.

For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Hvordan er Transfer i nice? Uproblematisk med 50 min? Er vel samme fly tilbake til OSL?

Noen som skal dit i morgen med SK4703/4704?

For oss som flyr til PRG ++ på gullkampanjen til SAS

Hvordan er Transfer i nice? Uproblematisk med 50 min? Er vel samme fly tilbake til OSL?

Noen som skal dit i morgen med SK4703/4704?

Du kommer ud få meter fra check-in området. Gå til højre hen forbi check-in og op af trappen, så er du ved security. Gates ligger få meter inde i sikkert område. Normalt ikke lang ventetid i security, så det burde ikke været noget problem. Terminalen er ganske lille og overskuelig.

Back