Flyprats Julebord: Corona Edition, Zoom 3 desember

Om noen føler de burde mottatt en invitasjon som PM nå og ikke har fått det, så gi for all del lyd

Hei, jeg melder meg på, er ikke så vant til zooms men det går nok bra.

Blir man "oppringt" slik som på Teams ?

Du logger deg bare på gjennom lenken du får hos Fnate. Om du trenger bistand er det bare å ta kontakt så skal jeg prøve å hjelpe så godt jeg. Jeg er nok på litt motsatt side av skalaen. Zoom er stort sett hverdagen min nå.

Da har jeg sendt deg en melding med link og et passord som må brukes.

Flott at SK384 kan hjelpe litt om det kniper. Men det bør ikke være så innmari vrient. Har du vært med på Teams så går dette fint tror jeg

Vet ikke om jeg rekker det, men tar gjerne imot en link, just in case.

Lovlig sen beskjed, men tar gjerne lenke og passord. Må en tur på jobb i morgen ettermiddag/tidlig kveld, men skal prøve å eventuelt få blitt med når jeg kommer hjem, så får man ta igjen det tapte siden man ikke skal på jobb igjen før fredag ettermiddag!

Har sendt ut linker til dere to nå også.

Har ikke hostet møte for så mange før, så jeg er rimelig spent på hvordan teknikken kommer til å funke i kveld altså. Eller om det blir febrilske minutter på bakrommet. :)

Om noe svikter så følge med i tråden her i hvert fall. Da blir det postet nye linker her. I utgangspunktet regner jeg med at jeg har gjort det rett slik det er.

Har sendt ut linker til dere to nå også.

Har ikke hostet møte for så mange før, så jeg er rimelig spent på hvordan teknikken kommer til å funke i kveld altså. Eller om det blir febrilske minutter på bakrommet. :)

Om noe svikter så følge med i tråden her i hvert fall. Da blir det postet nye linker her. I utgangspunktet regner jeg med at jeg har gjort det rett slik det er.

Fnate, det er ikke noe problem å hoste et møte for så mange. Jeg har hostet møter for over 300 stykker tidligere. Som default kan ha en 25 deltakere oppe med video samtidig på skjermen, men det kan økes til 49. Men det fordrer at en har maskin med minimum i7 prosessor.

Jeg logget med på møtet du har satt opp nå for å teste og det fungerte aldeles utmerket. Det var bare å klikke på lenken så kom jeg rett inn.

Fnate, det er ikke noe problem å hoste et møte for så mange. Jeg har hostet møter for over 300 stykker tidligere. Som default kan ha en 25 deltakere oppe med video samtidig på skjermen, men det kan økes til 49. Men det fordrer at en har maskin med minimum i7 prosessor.

Jeg logget med på møtet du har satt opp nå for å teste og det fungerte aldeles utmerket. Det var bare å klikke på lenken så kom jeg rett inn.

Flotters! Da er det bare å handle inn godsaker og glede seg

PROGRAM

Så har vi sannelig fått litt "underholdning" på plass her også.

b1410e47a094ad9d47386fa73ec56a1b.jpg

Som sagt starter vi sånn ca kl 17.30. Det blir vel sikkert litt mekk, og litt introduksjon av hverandre og slikt.

18:00 British Airways kommer på og introduserer sine nye produkter ++
Christian Bjerre, Key Account Manager i British Airways, kommer på og har også en liten presentasjon om produktet og kan svare på spørsmål etterpå. Ca 30 minutter.
Takk til FlyHi for hjelp med introduksjon

ed48d320dc41d0c6a279693a922c03b7.jpg

Så skåler og juger vi

Litt senere
Liten presentasjon av @imm sitt barnehjem i Sierra Leone. Han kan ikke gjøre det selv i dag, så jeg gjør det. Og påfølgende oppfordring om Vippsing, for dem som kan.

7dbdf507fce35ada149bf7f79f605304.jpg

Utover dette er det vel bare koseprat, litt øl og juging om fly?

Last edited:
Jeg får ikke vært med i dag, men skal få bidratt til barnehjemmet i år også.

Kan noen som deltar minne Someone på at han har noe ugjort som kasserer?

Kunne jo deltatt likevel her slik ting ble, men i.o.m. ´julebord i går og grytidlig avgang fra Galemoen i morgen får en visst spare på kruttet/ planlegge bedre neste gang.

Første gang med zoom for min del, men kjørte en test og det ser jo greit ut. Så jeg setter meg ut i hangaren og blir med derfra, tenker jeg ..

En hilsen til alle fra Torp International Airport.
En folketom flyplass, i skrivende stund.

Attachments

• Screenshot_20201203_164456.jpg
    Screenshot_20201203_164456.jpg
    132.6 KB · Views: 132
  • Screenshot_20201203_164426_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201203_164426_com.android.gallery3d.jpg
    60.8 KB · Views: 133
Hvis interesse kan jeg legge frem non flymodeller til utlodning, kun til inntekt for MyHome!!

Det er fabelaktig snilt av deg. Men jeg var redd at det vanskeligste blir å faktisk ha en loddtrekning. Så jeg viser en kort presentasjon fra Imm og så maner vi til å gi så det blør. :)

Blir noe forsinket ankomst på meg, men satser på å logge meg på før BA.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det blir en feilkode på påloggingslinken. Det mangler muligens et tegn. Skal den slutte på 9?

Invalid meeting ID. (-1)

Back