Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning

Torsdag 12 desember inviteres det til det årlige julebordet. Stedet er i år som i fjor, Oslo Spiseforettning, og julebordet begynner kl 18.

Meny, mer detaljer og endelig påmelding kommer nærmere, men for de som planlegger å komme: kom gjerne med en tentativ påmelding, så jeg kan i det minste estimere hvor mange vi blir

Vel møtt!

Tentativt påmeldte:
Someone
Hickok
Dash
Jameson82
Fluxie
MsMaverick
Savipix
Discus
imm
Henshaw
JoeW
Fnate
SQ777
Bjornstrom
Islending
Fjordheim
GleanEBG
OJB +1
Jcnorway
Petter380
learjet
Fellowship
Tommy777
Jeg vil gjerne delta på dette julebordet 121213 på Oslo Spiseforrtning og møte andre flyentusiaster og lurer på om det er mulig å melde seg på nå og hva jeg skal gjøre videre innbetaling osv.

Jeg vil gjerne delta på dette julebordet 121213 på Oslo Spiseforrtning og møte andre flyentusiaster og lurer på om det er mulig å melde seg på nå og hva jeg skal gjøre videre innbetaling osv.

Info kommer senere, en eller annen gang uti november ;)

Tror jeg hører med regjeringa om jeg kan hive meg på denne.... Anse meg som tentativ...(har uansett reservert rom på Radisson Scandinavia for natta...)

Første gang jeg poster på dette forumet men dere virker som en hyggelig gjeng og tror jeg har møtt noen her i andre anledninger. Jeg hopper uti det og melder meg på :)

Back