Re: Flykaos på Gardermoen
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123828
Og OSL og SGS krangler om hvem som har skylden
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123828
Og OSL og SGS krangler om hvem som har skylden
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Hurum
fra vg.no:
"- Nå i kveld har vi fått tak i en jumbojet med plass til 582 passasjerer fra vårt franske datterselskap CorsAir. I tillegg har vi leid inn en Lockheed TriStar fra portugisiske European Atlantic. Dermed kommer våre passasjerer seg av gårde, om enn litt forsinket, lover Gårdö."
Originally posted by Hurum
fra vg.no:
"- Nå i kveld har vi fått tak i en jumbojet med plass til 582 passasjerer fra vårt franske datterselskap CorsAir. I tillegg har vi leid inn en Lockheed TriStar fra portugisiske European Atlantic. Dermed kommer våre passasjerer seg av gårde, om enn litt forsinket, lover Gårdö."
Originally posted by laurenz
Originally posted by Hurum
fra vg.no:
"- Nå i kveld har vi fått tak i en jumbojet med plass til 582 passasjerer fra vårt franske datterselskap CorsAir. I tillegg har vi leid inn en Lockheed TriStar fra portugisiske European Atlantic. Dermed kommer våre passasjerer seg av gårde, om enn litt forsinket, lover Gårdö."
Åi åi åi, er ikke dette samme fly som Norwegian leide for litt siden. Gammal flytype, livsfarlig osv.? Eller er det greit for VG nå?![]()
Hilsen,
Laurenz
Originally posted by LN-MOW
Nestemann som snakker dritt om Kongen skal faa med meg aa gjoere!!! :angry:
Originally posted by LN-MOW
Det er ikke uvanlig at L2 oenskes brukt paa 757. Vi har det som policy, nettopp fordi boardingen gaar raskere. Det ville forbause meg om ikke CO ogsaa bruker L2 - for aa skjerme Business First ..
Originally posted by Someone
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123828
Og OSL og SGS krangler om hvem som har skylden
Originally posted by Hurum
Ang temperaturene i gangbroene så virket Kobro helt "fjern". Hva er det med disse broene...har man glemt at glass gjør rommene/broene steinvarme om sommeren..og isklade om vintrene? Her må det jo være noen som har glemt å bestille noe i 1998.
Originally posted by LN-BRK
Originally posted by Hurum
Ang temperaturene i gangbroene så virket Kobro helt "fjern". Hva er det med disse broene...har man glemt at glass gjør rommene/broene steinvarme om sommeren..og isklade om vintrene? Her må det jo være noen som har glemt å bestille noe i 1998.
Broene har blitt ombygget etter 1998. Da flyplassen åpnet var broene visstnok åpne i underkant, noe som medførte at snø blåste opp på gulvet om vinteren. Broene ble derfor "hermetisk lukket" i stedet og fungere nå som steikeovner. Vil tippe det er bedre at det er for varmt enn at det er for glatt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.