Hei folkens. Her kommer del 1 av min tripreport om reisen OSL-FRA-PVG-NRT-ORD-MUC-OSL.
Jeg brukte KVSTool i planleggingen av turen, dette er et MEGET anvendelig og nyttig verktøy om man skal booken en *A award billett.
Kostet hele turen 100.000 poeng i first calss? Hva blir dette i kr med kampanje? Jeg trodde at first class hvar suitter, er det ikke det? Eller er dette en egen klasse for seg igjen?
Fantastisk bra TR. Skulle gjerne vært i dine sko disse 112 timene.
Er så forbannet på meg selv at jeg ikke fant ut av tilbudet med 100% ekstra miles før det var for sent. Blir forbannet hver gang jeg leser en TR fra disse turene...Er ikke daglidags for en lærer å kunne reise i F, så blir bare mer og mer misunlig på dere som har fått tak i disse gratis poengene...
De var jo ikke akkurat gratis, ble vel 10 lapper for turen, men mtp på turen/produktet kan man nesten si at det var gratis![]()
TJeg får heller gratulere dere heller enn å dvele ved eget nederlag...![]()
Råbra! Dette er helt klart ett mål å oppnå.
Legger UA ut dette tilbudet en gang i året? Isåfall ville det vært knall om noen tipset..
Kostet det kun cirka 10 000 kr å fly RTW i F? Ikke noe mer bak..?
Har vært medlem i Dividend Miles en stund nå.., så må enten ha oversett eller glemt det sist gang United kom med dette stuntet.
Synd å lese at det kan være tyngre å få tak i F biletter til 10k, men kanonmorro ville det vært!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.