Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Leste litt på setekonfigurasjonene på A380 i de forskjellige selskap. Ikke rart at Singapore har bedre benplass enn Air France, de har 90 pax mindre i sin config. Høres fantastisk ut. Både Singapore, Quantas og Emirates sine config er betydelig mindre i max pax, enn Air France og Lufthansa...
Nå sier nødvendigvis ikke det totale antall seter alt om hvor god benplass har. Husk at f.eks andelen av flyet som går med til første og business class spiller en viktig rolle her. F.eks så går mer av arealet ombord i Singapore sine maskinener med til first og business en både Lufthansa og Air France sine, itillegg til det faktum at også businesspassasjerene sitter trangere hos Lufthansa og Air France enn Singapore
Litt på siden, på samme plassen der hvor Singapore Airlines har 12 Suites, har Lufthansa 84 economy seter![]()
Er det da logisk tenking, å si at dersom disse 84 economy-passasjerene i gjennomsnitt betaler 5000 kr for en reise, er *området* på en reise på samme flyet i Suite-klasse "verdt" 35000 kr?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.