Fikk akkurat mail! Videre til fase 3, aka intervju. Registrerte meg her for å skrive det der, samt spørre om noen husker hva de ble spurt om? Go easy on me!
Fikk akkurat mail! Videre til fase 3, aka intervju. Registrerte meg her for å skrive det der, samt spørre om noen husker hva de ble spurt om? Go easy on me!
Jeg fikk også innkalling til fase 3 nå nettop. Noen som vet sånn ca hvor mange som blir innkalt til intervju i forhold til hvor mange skoleplasser det er? Lurer på om alle som blir innkalt har sjans til å komme videre, eller om det er meningen at en del skal kuttes ut?
Så vil de sikkert mase litt om førstegangstjeneste (hvertfall hvis du ikke har avtjent den, selv om du har helt gyldige grunner for det), og spørre om mye annet rart også. Lykke til!Vær deg selv.
Går i USA i år, og Utdanning og trening har besluttet at de skal redusere antall elever på neste års kull fra 36 stk t 32 stk. Utfallet av intervjuet har ingenting med antallet skoleplasser å gjøre. Enten blir du tatt opp, eller så blir du det ikke. Det er endel som kom inn i fjor som har fått plass neste år, den muligheten vil antageligvis du også få dersom du kommer igjennom intervjuet. Men hold hodet kaldt under intervjuet, de vil prøve å vippe deg av pinnen. Og nytt av året er at de går tilbake til å bruke psykolog på intervjuet. I min mening en bra ting.
Hei! Jeg har blitt innkalt til intervju i Juni, men blir en smule bekymret av at du sier de proever aa vippe deg av pinnenhvordan da egentlig? Det er vel gjerne for aa teste litt hvordan man opproerer seg under stress tenker jeg, men lurer litt paa hvordan de gaar fram, hvis du skjoenner?
![]()
How about: enten så passer du jobben, eller så passer du ikke?Slik jeg har forstått det (ut fra denne og liknende tråder) er det såpass "costly" at de lett gjennomskuer om du ljuger på deg egenskaper du ikke har. Vær deg selv - vips så ser du om du har hva som trengs for å bli flyveleder. QED.