Jeg er med, 28F.Får satse på noen uten `følge i kantinen, ev. kjøpe tilgang.
Er rimelig sikker på at jeg ikke har lovet bort kantinetilgangen til noen. Så det løser seg nok. I værste fall blir noen dritsure, fordi jeg har lovet dobbelt.
Jeg er med, 28F.Får satse på noen uten `følge i kantinen, ev. kjøpe tilgang.
Er nok mange som kan gueste deg inn, meg inkludert.![]()
Er det tillatt med gjest på AY C-billett på OSL-lounge....? Jeg spør av uvitenhet....![]()
Er det tillatt med gjest på AY C-billett på OSL-lounge....? Jeg spør av uvitenhet....![]()
The train connection between Helsinki city center and Helsinki Airport has been opened in July 2015.
The airport's train station opens in two phases: first only the Tietotie entrance is in use. The direct entrance to the terminal will be opened later this autumn in the second stage.
Hmm ... godt poeng ... ser ut som at feltet kan bli noe redusert ..
http://www.finnair.com/us/gb/information-services/at-the-airport/lounge-list
Hva er dette.....? Betyr det at medlemmer av Finnair Plus ( basic-medlemmer) også har tilgang tilloungen her.....? I såfall er det jo en smal sak for de fleste å fikse inngang....:wow:Finnair Plus Platinum members, Finnair Plus Gold members, Finnair Plus Silver members, Finnair Club members, Business Class passengers
I teksten står det følgende :
Hva er dette.....? Betyr det at medlemmer av Finnair Plus ( basic-medlemmer) også har tilgang tilloungen her.....? I såfall er det jo en smal sak for de fleste å fikse inngang....:wow:
For en newbee som meg lurer jeg på hvorfor de fleste her ser ut til å foretrekker Avios? En spesiell grunn? Selv har jeg Finnair Plus, og flyr mest de innen OW. Er det en fordel å gå over til Avios?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.