Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Verdamnt. Så dette først nå. På BA.com så er det ikke mulig med biz. Og AY vil ha 7000 spenn for å fly meg tur retur i biz. Hmmm. Får heller følge med om det åpner seg flere seter i biz senere. Hadde vært artig å brenne av litt avios på dette.

Hiver meg med på denne.
Og: Det vil etter all sannsynlighet fly en charteret Rosssya IL-62m direkte fra Minsk til Pyongyang i Nord Korea på søndag 11., hvis noen skulle drømme om om en unik, 10 timer lang tur med denne rariteten. Oppholdet i DPRK er 4 døgn, og inkluderer turer med TU-154b, TU-134, IL-18 og AN-24, før dagflight tilbake til Minsk i IL-62'n 16. oktober. Dette skal i alle fall jeg ha med meg :)

Vet ikke ennå, turen blir visstnok 'sluppet' om ca. 2 uker, men fikk lov til å nevne det her, i.o.m. at det er såpass mange flygærninger allerede ute på tur denne helgen :)

Nå er ikke jeg noen råtass på finsk, men fant ikke noe om den saken.
Kan du linke direkte til saken ?

Bare 17 stk ? 😊

Ref Snåsamannen, Gry Jannicke Jarlum, Uri Geller og flere andre medium, så er dette en nyhet som blir å stå i avisen 10 Oktober. Altså det har ikke skjedd enda. Meeeeen, det er klinkende klart at det faktisk skjer.

Ref Snåsamannen, Gry Jannicke Jarlum, Uri Geller og flere andre medium, så er dette en nyhet som blir å stå i avisen 10 Oktober. Altså det har ikke skjedd enda. Meeeeen, det er klinkende klart at det faktisk skjer.

aahhhhhhhh... ok, jeg som ikke tok den.
Trodde noen hadde sladret til avisen at det kom en gjeng med gærne fly entusiaster 10. okt. :headbang

Jeg fikk et såpass bra tilbud at jeg tok sjansen på og bestille retur fra HEL med ufleksibel billett. SK705 HEL-ARN og SK487 ARN-OSL. Nå kan endringer skje både her og der, men SK705 er satt opp med 717 og blir vel min siste sjanse til og prøve dem hos SAS

Last edited:
Jeg fikk et såpass bra tilbud at jeg tok sjansen på og bestille retur fra HEL med ufleksibel billett. SK705 HEL-ARN og SK487 ARN-OSL. Nå kan endringer skje både her og der, men SK705 er satt opp med 717 og blir vel min siste sjanse til og prøve dem hos SAS

Hvilken pris fikk du ?
Ser billigste ligger på 2042,- på disse avgangene på sas.no....

Hvilken pris fikk du ?

Ser billigste ligger på 2042,- på disse avgangene på sas.no....

692, men gjennom vennetilbud og ikke offentlig pris ;)

Egentlig hadde jeg tenkt vente med og bestille og håpe prisen kom ned ved et eller annet salg

Last edited:
692, men gjennom vennetilbud og ikke offentlig pris ;)

Egentlig hadde jeg tenkt vente med og bestille og håpe prisen kom ned ved et eller annet salg

Ahhhaa....vel.....noen som har det. Ikkeno' er som å reise tidlig på en lørdag etter en fest...:cool:

Last edited by a moderator:
Jeg reiser hjem på lørdag med den passende flighten SK1717 med B717 til CPH kl 19:15. Videre til OSL med SK1472. Booket i Plus med EB-poeng.

Back