Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Da Fruen har vært så frekk og dobbelbooke meg, er jeg desverre nødt til å trekke meg ... :(

Det var da voldsomt til utur du hadde med treff om dagen da ;)

Jeg tror regelen er at livet er mye enklere når man bare kuker rundt med en elefant i ene hånda og øl&bok i den andre. Sånn i sammenligning med å organisere med en Godzilla i helene.

That said, så sliter jeg litt med nattarr i Helsinki sjæl. Jeg drar rett mot Junaiten kl 08.30 på lørdag. Så jeg har avbestilt Radisson og booket meg på Hilton på flyplassen.

Men flyturen er jeg med på.

Ah - misforsto. Men jeg føler det er slik innimellom ..... :lol:

Du får ta det som en advarsel....

That said, så sliter jeg litt med nattarr i Helsinki sjæl. Jeg drar rett mot Junaiten kl 08.30 på lørdag. Så jeg har avbestilt Radisson og booket meg på Hilton på flyplassen.

Men flyturen er jeg med på.

Hæ?? Jeg som trodde du skulle ta med gjengen på karaokebar.

Med trønder og drammenser i reisefølget så havner man kanskje på AnnaK uansett?

Er forøvrig noe LSK-aktig over logoen til AnnaK :p

AnnaK.png

Med trønder og drammenser i reisefølget så havner man kanskje på AnnaK uansett?

Er forøvrig noe LSK-aktig over logoen til AnnaK :p

AnnaK.png

LSK i våre drømmer og våre hjerter!!!

Dere får satse på at stamgjestene er der da - Han her hadde med en kompis i rosa dress. De danset ballalaika og hadde tidenes fest.

Da har man booket seg inn på en konferanse i Helsinki som byr på en Finavia mottakelse på HEL, samt en VIP flight med Finnairs A350 på tirsdag 6. oktober t/r Rovaniemi...! Det blir nok snasent, tenker jeg. :)

Tror det blir retur 9. oktober, men skal undersøke muligheten for å bli over til 10. oktober for å møte folket her inne.

LSK i våre drømmer og våre hjerter!!!

Dere får satse på at stamgjestene er der da - Han her hadde med en kompis i rosa dress. De danset ballalaika og hadde tidenes fest.

Joda.....trøndere og kanarifugler går godt sammen de...særlig etter siste kamp i tippeligaen på Åråsen.... :p :p
Det sagt....AnnAK-karaokebar tror jeg kanskje er hakket verre enn Zetor-pube/diskoteket vi var på på NordicDo 1...... :lol: :lol: :lol:

Dere som har booket rom på Plaza, dere kanskje har som meg fått en pris på 139 € for et standardrom....?
Kan informere at standardrommene nå går for 119 €.....om noen er interessert ;)

Dere som har booket rom på Plaza, dere kanskje har som meg fått en pris på 139 € for et standardrom....?
Kan informere at standardrommene nå går for 119 €.....om noen er interessert ;)

Og nå for €107

Back