Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Vi får satse på at det er rimelig bankers når Finnair selv sender ut e-postreklame hvor flighten den 9.oktober er spesielt nevnt :lol:

Attachments

• finnair350.jpg
    finnair350.jpg
    54.6 KB · Views: 1,686
Jeg har bestilt meg tur på AY660 9 okt og tok sete 8A
Ser at noen allerede sitter der, så håper mann slipper å sitte på fanget :P
Det var nå ledig i dag når jeg bestilte, så regner med det er riktig.

For å få fly litt ekstra, og for å bli kvitt litt BA Avios, reiser jeg hjem med British Airways via Heathrow på søndag. I business class der også.

Ser ut som jeg også blir med.. ser etter alternativer for booking nå.

Jeg vil i så fall reise i økonomi om jeg ikke får trikset meg opp til biz på en eller annen måte :)

Hotell blir Radisson Plaza

Hehe. Trodde du lå på sofaen og var fyllesyk fra loungebonanza på LHR/OSL i går. I stedet driver du og dagdrømmer om neste DO. :cheers: Respekt!

Åh, jeg er klar for neste krumspring når som helst! :cheers:

Hørte jeg GA-DO til Kjevik?

Ble da fristende det her. Har en uke i Bordeaux og en eller annen vei må man jo bruke når man skal hjemover, så hvorfor ikke via Helsingfors? Var grei forandring å få opp noe annet enn SAS´ 737-setekart. Plassen ble 11H, selv jeg ikke fant den på tegninga over seteplanen ute på Google, men håper det er en plass til meg ombord. Hotell har jeg ikke ordnet med, men alle hotellene i sentrum ligger jo ganske så nære... Gleder meg!

Jeg har booket meg inn på Radisson BLU Plaza jeg også.
Og sete 8A er fortsatt bekreftet når jeg logger inn på Finnair, så det er nok jeg som blir sittende der.

Dette blir stas altså. Har fremdeles ikke booket meg hjem. Men jeg skal visst til Dallas på søndagen (og hjem påfølgende søndag). Undrer på om det går an å finne på noe gøy som ikke bare er hassel.

Dette blir stas altså. Har fremdeles ikke booket meg hjem. Men jeg skal visst til Dallas på søndagen (og hjem påfølgende søndag). Undrer på om det går an å finne på noe gøy som ikke bare er hassel.

Hva med HEL-ORD? Såpass ny rute at AY åpnet den i dag (det stod på internett)

HEL-DFW.jpg

Er sikkert mulig å kombinere med f.eks. en overnatting på ORD også. Gjorde bare et kjapt søk på ba.com på lørdagen.

Back