Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Jeg er med, 28F. :) Får satse på noen uten `følge i kantinen, ev. kjøpe tilgang.

Er rimelig sikker på at jeg ikke har lovet bort kantinetilgangen til noen. Så det løser seg nok. I værste fall blir noen dritsure, fordi jeg har lovet dobbelt.

Vi er vel fler uten tilgang, sikkert mange som har tilgang så tiden får vise om det løser seg.

hurvert :)

Både jeg og frua er høyst sannsynlig OW S eller E på reisetidspunktet, så kan godt gjeste inn 2 :)

Blir utfordring dette da, ta til venstre når man kommer opp trappa, ikke til høyre, ta til venstre...

Vi får se når tiden kommer hvem som kan ta med noen å ikke...
Min samboer og jeg har ikke tilgang, så vi håper det løser seg med inngang.

hurvert. :)

Det er en liten gjeng som skal starte hjemreisen fra HEL med SK1717 til CPH 10 okt. Denne er operert av MD95 (B717)

Kanskje det er mulig å ta dette med i post nr 1? Noe à la slik som med Radisson Blu?

Last edited:
Hmm ... godt poeng ... ser ut som at feltet kan bli noe redusert ..

http://www.finnair.com/us/gb/information-services/at-the-airport/lounge-list

I teksten står det følgende :
Finnair Plus Platinum members, Finnair Plus Gold members, Finnair Plus Silver members, Finnair Club members, Business Class passengers
Hva er dette.....? Betyr det at medlemmer av Finnair Plus ( basic-medlemmer) også har tilgang tilloungen her.....? I såfall er det jo en smal sak for de fleste å fikse inngang....:wow:

For en newbee som meg lurer jeg på hvorfor de fleste her ser ut til å foretrekker Avios? En spesiell grunn? Selv har jeg Finnair Plus, og flyr mest de innen OW. Er det en fordel å gå over til Avios?

Kunne likt å driste meg til å bli med på jomfruturen, men er bortreist da, så får heller glede meg til å teste det og sengekomforten i januar. :-)

For en newbee som meg lurer jeg på hvorfor de fleste her ser ut til å foretrekker Avios? En spesiell grunn? Selv har jeg Finnair Plus, og flyr mest de innen OW. Er det en fordel å gå over til Avios?

Tror de fleste som booket med Avios gjorde det pga fordelaktig pris ( meg selv inkludert). Skal ellers ikke uttale meg om noe som helst ang. Avios da jeg ikke har så god kjennskap til dette.

Har også booket meg på SK1717 til CPH lørdagskveld,dog foreløpig i GO....men OT er lagt inn :D :D

Back