Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Er på OSL nå. Er det noen av dere i loungen som har ledig gjesteplass? :drink

Jeg satt på sete 6 H.

Fantastisk fly!

Jeg gleder meg masse til sommerens t/r HEL-BKK på Biz med AY.

:cool:

Vurderer den samme øvelsen i januar... Ser det fortsatt er billetter igjen til under 14 laken.

Og velkommen på forumet:) Jeg satt 4 seter foran deg.

Ganske interessant faktisk, ca 16.minutter når kabinpersonalet forklarer litt omkring ideen med å vise hva som foregår i flyet underveis, på flight-progress programmet.
Har ikke hatt det minste imot å være med på en 10-timers ombord i denne balja altså...:D

Ganske interessant faktisk, ca 16.minutter når kabinpersonalet forklarer litt omkring ideen med å vise hva som foregår i flyet underveis, på flight-progress programmet.
Har ikke hatt det minste imot å være med på en 10-timers ombord i denne balja altså...:D

Da skjønner jeg at det er bare å glede seg til morgendagens tur HEL-LHR :colgate: :fly

Håper du får fly A350 da. Hehe
Jeg kom hjem fra fire ukers tur nå. Fløy OH-LWC begge veier, men hjem ble det tre timer forsinkelse, og ombooking fra HEL via CPH. Sliiitsom tur. Kom hjem 5 timer etter skjema, og mistet alt av videre kollektivtransport videre. Dagen etter så jeg at AY96 var kansellert. Finnair har slitt med en del forsinkelser på sine A350...

Må si A350 har skuffet meg, selv om det er fine fly. Vil foretrekke A330/340 før A350 om jeg reiser sammen med noen på biz igjen, for båsene der innbød ikke til sosialisering, så skjermet som de er.

Last edited:
Back