Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Har heller ikke fått anledning å velge sete i biz grunnet min rewards booking hos AA.

Bare ring AA på 81562022 (engelsktalende). Ringte dem selv i dag for å få eticketnummeret, med tanke på å ringe Finnair og oppgi eticketnummeret for å få Finnairs bookingreferanse. Det viste seg å ikke være nødvendig, ettersom AA kunne gi meg Finnairs bookingreferanse direkte. Spør ikke meg hvorfor de ikke opplyser om det på nettet.

Bare ring AA på 81562022 (engelsktalende). Ringte dem selv i dag for å få eticketnummeret, med tanke på å ringe Finnair og oppgi eticketnummeret for å få Finnairs bookingreferanse. Det viste seg å ikke være nødvendig, ettersom AA kunne gi meg Finnairs bookingreferanse direkte. Spør ikke meg hvorfor de ikke opplyser om det på nettet.

Man kan iblant finne "den andres" booking ref på checkmytrip.com

Sånn om man ikke orker ringe

Sjekker førstesiden nå...

Tipper han på 1L kommer til å ønske han heller hadde sagt ja takk til den rotfyllingen. Han blir greit pakket inn av skrotinger på 350-rai-rai

På den tiden er det jo noen 'vanlige' reisende også .. Ikke mange setene igjen i Business nå.

Sjekker førstesiden nå...

Tipper han på 1L kommer til å ønske han heller hadde sagt ja takk til den rotfyllingen. Han blir greit pakket inn av skrotinger på 350-rai-rai

Ser ut som han tok den allikevel. 1L er ledig:

AY660.jpg

Siste headcount viser 25 stk i C og 5 stk i Y og 2 stk på p.t. ukjent klasse, dvs. totalt 31 stk på tur :fly

35 seter er tatt, 25 av de er Flypratere. Rai rai! :drink

Takker LCH, og sete 8H ble valgt. Fristet å ta 1L, men tenkte at det er greit å ha litt oversikt over cabin på denne flighten.

Har sendt et par pm om gjesting i loungen til de i oversikten som har mulighet.

hurvert :)

Har sendt et par pm om gjesting i loungen til de i oversikten som har mulighet.

Det poppet en melding om at det var en pm fra deg som jeg ikke kunne åpne pga at det var en eller annen brannmur som hindret den - ikke vet jeg. IT-ansvarlig på huset er ute derfor bekrefter jeg OK her.

Jeg kan også gjeste, men er usikker på om jeg har lovet det bort til noen før i tråden.

Takker OSLflyer og Hypern som gjester inn min bedre halvdel og meg... Setter pris på deres gjestfrihet.

Last edited:
Da er førstesiden oppdatert.

Det er p.t. 3 ledige gjestepass inn i OSL lounge. Har ikke tatt hensyn til om de 3 er lovet bort tidligere i tråden da det blir litt for mye å gå tilbake å sjekke. Så om noen allerede har avtalt med noen av de som tilbyr plass i lounge nå, så gi beskjed slik at førstesiden blir mest mulig korrekt.

Back