Hah... Samme her.
Om frokosten er åpen så kan jeg ratt gjeste deg inn i Hilton loungen på hotellet siden jeg har sånn Daimond kort der
Takk for tilbudet! Vi får se hvordan reglene er der borte. Anyway, dette blir gøy!

Hah... Samme her.
Om frokosten er åpen så kan jeg ratt gjeste deg inn i Hilton loungen på hotellet siden jeg har sånn Daimond kort der
Har heller ikke fått anledning å velge sete i biz grunnet min rewards booking hos AA.
Bare ring AA på 81562022 (engelsktalende). Ringte dem selv i dag for å få eticketnummeret, med tanke på å ringe Finnair og oppgi eticketnummeret for å få Finnairs bookingreferanse. Det viste seg å ikke være nødvendig, ettersom AA kunne gi meg Finnairs bookingreferanse direkte. Spør ikke meg hvorfor de ikke opplyser om det på nettet.
Sjekker førstesiden nå...
Tipper han på 1L kommer til å ønske han heller hadde sagt ja takk til den rotfyllingen. Han blir greit pakket inn av skrotinger på 350-rai-rai
Siste headcount viser 25 stk i C og 5 stk i Y og 2 stk på p.t. ukjent klasse, dvs. totalt 31 stk på tur :fly
Ser ut som han tok den allikevel. 1L er ledig:
![]()
35 seter er tatt, 25 av de er Flypratere. Rai rai! :drink
Åj åj åj... Elefnaten fomler med tommeltottene og håper at kanskje han får det setet
Bare ring AA på 81562022 (engelsktalende). Ringte dem selv i dag for å få eticketnummeret, med tanke på å ringe Finnair og oppgi eticketnummeret for å få Finnairs bookingreferanse. Det viste seg å ikke være nødvendig, ettersom AA kunne gi meg Finnairs bookingreferanse direkte. Spør ikke meg hvorfor de ikke opplyser om det på nettet.
Har sendt et par pm om gjesting i loungen til de i oversikten som har mulighet.
hurvert![]()
Tar gjerne en bekreftet `gjesting jeg også.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.