Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

En kompis av meg brant hjemme. Produktet kalte vi 'Snakkast', da det som regel var nødvendig å sammenligne noter morgenen etter ...

Elefanten strekker armene og gjesper nedi skuffen sin, og lurer på om han trenger å pælme Japp i panna på noen? Har noen fått BN1?

BN12 her så jeg slapp unna. Selv om jeg mistenker at det fort kan havne en Japp i bakhodet mitt siden jeg sitter noe utsatt til :p

Sjekket inn via appen til Finnair her å. Fungerer mobilt BP oppe på kjøpesenteret for Finnair forresten? Eller må en i kassa for å få ett BP?

Sjekket inn via appen til Finnair her å. Fungerer mobilt BP oppe på kjøpesenteret for Finnair forresten? Eller må en i kassa for å få ett BP?

Finnair hevder det funker, men aldri prøvd i praksis. Men ligger nå uansett i Passbook'en, så får se i morgen

Nei. Ikke godkjent. Men elgen Helge er med og han bytter nok lett Japp i en liten slurk av tryllevann fra Trøndelag.
Husk i de Japp-pakkene man kjøper i butikken er det 2 kubber med Japp, så da holder det å kaste en pakke på Frode :p

..Ka i farsken, her går det fort unna, BN48 (seq 48) når jeg sjekket inn for litt siden. Sitter på 7L, så siden jeg er fersking her så er det vel like greitt med goood oversikt fremover sånn i tilfelle det blir noen flasker på rundgang eller noe annet som man kan gå glipp av..

Back