Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Gleder meg som en liten drittunge til dette og kombinerer det nok med en tur til Russland også et par dager etterpå. Da får man vel også tenke på visum og sånt da. Jaja. Vil teste det toget til St Petersburg evt nattoget til Moskva da. Rublen er jo så billig nå.

Eller hva med ST.Peterline så slipper du visum. Litt dyr båt men da slipper man værtfall visum ;)

Auda, leveranse 2 dager før. Her er det ikke mye å gå på gitt. Får krysse fingrene

Kjører en reminder på denne....ikke så mange som har svart enda...:8:

Folkens !!!
Har fått svar fra hotellet, flott hvis vi kan sende dem en liste, slik at de kan sjekke oss inn på forhånd.
Foreslår at dere sender meg en PM med følgende informasjon lagt opp slik :

1.Fullt navn på rombestiller( + evnt følge)
2:Booking.ref på hotellet
3.ClubCarlsson-nr.
4.Status

Alle er selvfølgelig klar over at de betaler individuelt ved utsjekk !! :D
Jeg sender denne listen til dem i beg. av oktober, så setter siste frist til mandag 5/10 !!!

:D :D :D

Kan meddele at jeg er blir stuck in JNB i dagene i forkant og rekker ikke tilbake til Norge innen avreise.
Så CANCEL for me.

Jeg er med ganske stor sannsynlighet stuck offshore den helgen :cry:
Så jeg kan også fjernes fra lista.

:headbang:headbang:headbang

Skal bo på Radisson Seaside. Si ifra om det er noen som har ledig plass til lougnen?

Evt får jeg :drink andre steder :D

Si ifra om det er noen som har ledig plass til lougnen?
Jeg kan godt gjeste deg inn. Aantar egentlig at veldig mange her kan det, så bør ikke være noe problem for noen.

edit: der ser jeg at Scandinavia var før meg, om noen andre ønsker å gjestes inn så send meg en PM :)

Da havnet jeg i sete 23L. Setter for øvrig stor pris på om noen har mulighet til å invitere meg med i loungen. :)

Førstesiden oppdatert.

Siste headcount viser 25 stk i C og 5 stk i Y og 2 stk på p.t. ukjent klasse, dvs. totalt 31 stk på tur :fly

Back