Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Det kan potensielt bli opp mot 30 Flypratere i loungen i forkant av flighten så man bør kanskje også varsle OSL lounge om å ha nok fludium tilgjengelig? :lol:

Last edited:
Det kan bli en interessant gjeng å beskue etter 3,5 time i loungen. Regner med at de første ordner med bordreservasjon.

Hmm, redd for at jeg må avbestille. Sete 4H blir nok ledig en gang i løpet av morgendagen, husker ikke hvilket kort jeg brukte på bestillingen så jeg må ringe BA i morgen. Utrolig irriterende, skulle gjerne ha vært med. Dere får ha en fin tur. :)

OK folkens - vi skriver 5/10
Jeg har mottatt endel navn, men antageligvis langt fra alle.
Listen sendes til hotellet i morgen, så etternølere har fremdeles dagen på seg.
Setter frist til kl. 1200 tirsdag 6/10 :D :D

Og fra sikre kilder får jeg opplyst om at vedkommende som klarer å kapre til seg BN1 på flighten fredag får pælma en Japp rett i panna fra selveste Fnate Fnatesen. La oss håpe at nettsidene til Finnair tåler belastningen når alle skal sjekke inn samtidig på torsdag ^_^

Happy OLCI alle sammen :lol:

Da er listen klar -jeg sender kl.13:00( ish...)
Så dersom det ikke er noen som har sendt meg info ang. hotelloppholdet har dere drøye 30 minutter fra nå......Ellers blir det køståing :p

Da er listen klar -jeg sender kl.13:00( ish...)
Så dersom det ikke er noen som har sendt meg info ang. hotelloppholdet har dere drøye 30 minutter fra nå......Ellers blir det køståing :p

Hvor mange forhåndsmelder du? Antar at alle på listen blir oppgradert ^_^

Hvor mange forhåndsmelder du? Antar at alle på listen blir oppgradert ^_^

Selvfølgelig blir alle oppgradert - til super-super suite med utsikt over hele verden , og uberensede mengder med Dom Perignon 2003 :D :D :D Har 14 navn på lista.

Skal legg inn en diskret liten forespørsel for op-up til alle....også RED ;)

Ok -folkens, da er liste sendt over med navn. Jeg spurte om mulighet til ettersending dersom noen melder inn info i nærmeste fremtid....

Begynner å nærme seg nå -kjenner jeg gleder meg. Og til de som ønsker å ta seg en karsk....vel, dere er hjertelig velkommen til Trondheim ;) ;)

Så da begynner vi hjemme hos LN-FHU og med en liten bolle detour på Værnes før det ordentlige kalaset begynner på OSL loungen? ;)

Jeg beklager, men her ble jobb- og ferieplaner helt snudd på hodet. Det betyr at jeg må melde pass denne gangen, desverre. Dette skulle jeg gjerne ha vært med på. Jeg håper det skjer noe lignende en gang i fremtida om ikke så alt for lenge. Jeg ønsker alle som skal avgårde en skikkelig flott tur!

Jeg ankommer OSL allerede kl 12.20 fra EVE
Lang dag på flyplassen, men jeg tar ingen sjanser når det skal prøves nytt fly.
Jeg har eller skal reise med hele Airbus rekken fra A319 til A380 i år og da må jeg jo ha med A350
Dessuten skal jeg fly 787-9 for første gang senere i år og må ha noe å sammenligne med.

Back