Finnair A350 Flyprat-DO 9 October 2015

Småflasker? Trodde du skulle ta med deg 5-liters kanne jeg. :lol:

Trooor kanskje onkel tyttebærpoliti vil reagere litt da.... Nei 100 ml er saker det....får bare håpe finsk kaffe er drikkende ;) ;) ;)

Spøk til alvor....tru'kke det blir med noe sånt denne gangen...eller... ;) ;)

sierra-tequila.jpg

^_^

Burde vi lage en update på forsiden med hvem som kan gjeste inn.

Jeg kan gjeste inn 1 fyr. Usikker på om jeg har lovet meg bort tidligere i tråden

Burde vi lage en update på forsiden med hvem som kan gjeste inn.

Jeg kan gjeste inn 1 fyr. Usikker på om jeg har lovet meg bort tidligere i tråden

Alle med OW-status (Emerald/Sapphire) får gi seg til kjenne her, samt informere om hvem de allerede har lovet innpass til OSL-lounge til. Så skal undertegnede forsøke å oppdatere førstesiden med ledige gjestepass og hvem som gjester inn hvem :)

Har BA silver så kan nok gjeste inn? Har ikke lovet bort noe gjestetilgang så førstemann til mølla.

Jeg har Sapphire og kan gjeste inn. Vil dessverre ikke ligge på Plaza pga tidlig avgang med AY651 på lørdag. Vil antagelig legge meg inn på HI ved flypassen. Har heller ikke fått anledning å velge sete i biz grunnet min rewards booking hos AA.

Men ellers så blir dette en kjempetur.

Jeg skal tidlig tilbake med AY651 lørdag morgen så bor på Hilton på flyplassen. Begynner å glede meg! ☺

Hah... Samme her.

Om frokosten er åpen så kan jeg ratt gjeste deg inn i Hilton loungen på hotellet siden jeg har sånn Daimond kort der

Hah... Samme her.

Om frokosten er åpen så kan jeg ratt gjeste deg inn i Hilton loungen på hotellet siden jeg har sånn Daimond kort der

Ser ut som dere må bo på samme rom ;)

If you are an HHonors guest with Diamond status, you and up to one additional registered guest in the same room will always enjoy complimentary access to the Executive Floor Lounge, even if your stay is not booked on or upgraded to the Executive Floor.

http://hhonors3.hilton.com/en/myway-benefits/faq.html

Snedig. Fikk gjeste inn i Lima uten noe stress i forrige uke. De behøvde ikke bo på hotellet engang.

Kjipinger i Finland altså

Vel, det er de "offisielle" reglene. Min erfaring i Finland (på Hilton inne i byen) er at døra står oppe og ingen sjekker om de som kommer inn faktisk har adgang.

Back