Får ikke sjekket inn online hos Turkish
Hei.
Jeg reiser med DM-billett i business til Sør-Afrika i morgen og hadde store planer om å sjekke inn online på thy.com 24 timer før avreise for å få velge gode seter. Vi er to stk som reiser på to separate PNR-er, så det er ekstra viktig med setevalg for at vi skal få sitte sammen. Jeg har også forsøkt å forhåndsreservere seter uten noen form for bekreftelse på at det gikk i orden, bare en kjapp beskjed om at "vi skal se hva vi får til". Flyet er stappfullt, så jeg har på følelsen at det ikke er bare bare å velge seter ved skranken.
Når jeg forsøker å sjekke inn på nettet, så får jeg beskjed om at "your reservation is not ticketed" og jeg kommer ikke videre. Det eneste jeg får til er å "se" reservasjonen med bosktavene HK under status-rubrikken. E-billettnummeret er heller ikke fungerende.
Jeg ringte TKs kontorer i Tyrkia, og agenten gjentok bare at "your ticket is exchanged" uten noe mer info om hva jeg burde gjøre. Jeg ringte deretter US Airways, og de sa at billettene er utstedt og alt skal være i skjønneste i orden. Er det noen som vet hva som er årsaken til dette? Og er det noe jeg kan gjøre for å få sjekket inn online når TK påstår at billetten ikke er utstedt? Viktigst av alt, kan jeg være sikker på at skrankepersonalet på OSL finner reservasjonen min i morgen og at alt er i orden der?
På forhånd takk.
Hei.
Jeg reiser med DM-billett i business til Sør-Afrika i morgen og hadde store planer om å sjekke inn online på thy.com 24 timer før avreise for å få velge gode seter. Vi er to stk som reiser på to separate PNR-er, så det er ekstra viktig med setevalg for at vi skal få sitte sammen. Jeg har også forsøkt å forhåndsreservere seter uten noen form for bekreftelse på at det gikk i orden, bare en kjapp beskjed om at "vi skal se hva vi får til". Flyet er stappfullt, så jeg har på følelsen at det ikke er bare bare å velge seter ved skranken.
Når jeg forsøker å sjekke inn på nettet, så får jeg beskjed om at "your reservation is not ticketed" og jeg kommer ikke videre. Det eneste jeg får til er å "se" reservasjonen med bosktavene HK under status-rubrikken. E-billettnummeret er heller ikke fungerende.
Jeg ringte TKs kontorer i Tyrkia, og agenten gjentok bare at "your ticket is exchanged" uten noe mer info om hva jeg burde gjøre. Jeg ringte deretter US Airways, og de sa at billettene er utstedt og alt skal være i skjønneste i orden. Er det noen som vet hva som er årsaken til dette? Og er det noe jeg kan gjøre for å få sjekket inn online når TK påstår at billetten ikke er utstedt? Viktigst av alt, kan jeg være sikker på at skrankepersonalet på OSL finner reservasjonen min i morgen og at alt er i orden der?
På forhånd takk.