Neste torsdag skal jeg tr bergen, som gir 1k poeng. På fredag skal jeg til london. Noen som har erfaring eller formeninger om det er poeng å prøve seg å få SAS til å oppgradere meg til EBG før bergen poengene kommer på konto? ( målet er jo selvsagt å kunne nyte gull fordeler på london turen).
Nei det er ikke noe vits å kontakte SAS, det går vel alt fra 1 til 7 dager før poengene er på konto og du blir oppgradert til EBG.
Det jeg antok, får satse på at poengene på magisk vis kommer inn iløpet av et døgn ( har dog aldri skjedd før)![]()
Det du derimot KAN gjøre, om du absolutt vil ha gullkortet innen London turen, er å kjøpe 1000 basis poeng på 15000 ekstra poeng her;
SAS Basis point shop
Vet dette er blitt diskutert før, men fant ikke tråden så tar den her.
Utfordringen min er som følger, er 3200poeng fra gull, når jeg lander ikveld og de poengene er på konto er jeg 800 poeng fra gull.
Neste torsdag skal jeg tr bergen, som gir 1k poeng. På fredag skal jeg til london. Noen som har erfaring eller formeninger om det er poeng å prøve seg å få SAS til å oppgradere meg til EBG før bergen poengene kommer på konto? ( målet er jo selvsagt å kunne nyte gull fordeler på london turen).
Og OBS, hvis du finner på å kjøpe grunnpoeng, så kommer ikke disse inn på kontoen umiddelbart de heller, kan fort ta en dag eller to det også!
Noen her som vet hvor lang tid det tar før SAS sine systemer oppdaterer seg hvis man får et kort i gave? Forstår at kortet i seg selv tar en stund, men det er jo ikke nødvendigvis noe problem dersom appen oppdaterer seg og viser det nye kortet. Håper det tar litt kortere tid enn å registrere poeng ..
Jeg fikk sølvkort i gave i går. Da tok det et minutt før jeg fikk en mail for og bekrefte at jeg godtok det, og da jeg sjekket inn i dag morges så jeg at statusen min var satt til sølv. Så da tar ihvertfall under 24 timer, og tilsynelatende enda raskere
Har vært Diamond ca tre uker. App oppdatert raskt og greit, men ikke noe fysisk kort. På telefanten opplysende SAS at det ikke vil komme noe kort og slikt i posten før oppunder jul. Ja, ja...
Eller har de kanskje ikke flere diamantkort? :wow: