Egentlig så undrer jeg mit tit over, hvorfor nogen egentlig synes det er extremt vigtigt at
flyve f-class..
Ja det er bare min mening
Hilsen
Ole
Virkelig? Foretrekkker du to stopp på veien fremfor direkteruten fra OSL?For en deilig nyhet.. Denne ser jeg fram til. Kommer garantert til og bokke Thailandsturen i jula 2011 med EK ifra CPH.
Det kommer vel an på om det er mulig med gjennomgående bookinger med fornuftige priser fra f.eks ARN og OSL med SK. EKs rute vil jo gå i direkte konkurranse med SK til DXB, så vi får se hvordan SK reagerer. Fordelen er at CPH er en bedre transferflyplass enn f.eks LHR og FRA og med hyppigere avganger til byer i Norge og Sverige, mao kortere connection.
Flott nyhet for reisende til UAE.
Virkelig? Foretrekkker du to stopp på veien fremfor direkteruten fra OSL?
Ja jeg gjør det av to grunner.Flott nyhet for reisende til UAE.
Begynte faktisk å bli usikker på om de hele tatt skulle komme i år siden det tok så lang tid til de faktisk annonserte ruta. Men nå blir det blodig fra CPH til Midtøsten og jeg har vanskelig for å tro at hverken QR eller EK kommer til å gi etter med det første.
Forøvrigt folyder det nu fra Emirates777(en EK insider) på Flyertalk at CPH nok bliver opgraderet til 777-200ER fra Feb 12 - se det ville være perfekt!
Kunne forestille mig at TG er dem der kommer til at mærke mest til EK's introduktion på CPH.
Singapore bør efter min vurdering overveje at styrke frekvensen på CPH-SIN til 5-7x ugentlig for at være konkurrence dygtige med QR/EK, samt tilbyde et bedre hard-produkt fra CPH i forhold til den 772 der benyttes pt.
Min personlige vurdering er at det evt. er Singapore som kommer til at mærke dette mest blandt IC operatørerne fra CPH - min og andres forventninger er dog at det mest vil flytte pax. der på nuværende tidspunkt flyver via FRA, MUC, AMS, LHR, CDG med LH, KL, BA og AF.
Singapore bør efter min vurdering overveje at styrke frekvensen på CPH-SIN til 5-7x ugentlig for at være konkurrence dygtige med QR/EK, samt tilbyde et bedre hard-produkt fra CPH i forhold til den 772 der benyttes pt.
Ja alt tyder på at Emirates allerede fra 1. februar 2012 planlægge at opgradere ruten til 777-200ER (også tre-klasse). Det er endnu ikke bekræftet, men muligheden er blevet nævnt af flere kilder...
Blir dette eneste rute med F-klasse fra CPH da?
Flott nyhet for reisende til UAE.
Air China flyger 5ggr/v PEK-ARN-PEK med Boeing 772.
Deras 772 har 12 stolar i F.
http://www.seatguru.com/airlines/Air_China/Air_China_Boeing_777-200.php
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.